Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Japp, jag håller med dig Eleonora...tycker det låter bra!!! Klart att alla gravida och Västeråsare är välkomna på träffarna....
Och Minja...klart vi kan få in en träff snart...för mig kommer det att passa hur som helst från och med nästa vecka i och med att jag då går hemma med full HP...kan nästan när som helst då....så en kväll mitt i veckan eller en lördag spelar mig ingen roll...det beror på de som jobbar om de känner att de orkar. Vad säger ni flickor??
Vore ju himla kul att få träffa er igen....
Kram Sara
För mig funkar en kväll mitt i veckan bara fin fint..men efter 18, slutar jobba då :)
Vore kanon skoj att ses igen..så kul att få prata av sig!
*S*..antar att de närmaste redan börjar tröttna på ens baby prat?!
Btw, var på UL igår :)
Det är en livlig liten krabat som tycks bo där inne..ialla fall enligt barnmorskan.
Jätte häftigt att få kika in på den lilla!
Det vore kul att träffas så snart som möjligt igen, det var ju en så lyckad fikaträff i lördags.
För min del spelar det inte någon roll om vi väljer en helg eller en vardagkväll, jag har så oregelbundet jobbarschema...så vill det sig illa så blir det träff en tid då jag jobbar, men å andra sidan så kan jag alltid försöka byta pass med någon hygglig kollega.
Kram på er
Jag hänger på när det blir....har ju bara kurs att ta hänsyn till...vardag eller lördag...spelar ingen roll...måste ju ta ett fik som är öppet lite längre då...(och gärna rökfritt....)
Kram Minne
Jag är me!! Kan alla vardagar efter 17.00 plus när som helst på helger!
Det var kalas-mysigt på förra träffen så jag hoppas det blir en ny träff SNART!
Kram på er alla!
låter som alla hade en trevligt i lördags så.... hur låter det med en ny träff på onsdag den 22/9 efter kl 17 vet inte riktigt vad det finns för kvälls öppna kafe här i staden..
Bra förslag Minja! Datum och tid passar mig bra....hur är det med er andra?
Kram på er
Passar utmärkt! Ska till bm 16.15 så jag är redan nere på stan! Cornetto och Kaffe & Kök har öppet på kvällar! Det finns säkert fler ställen men jag har ingen vidare koll!
Hej kommer att flytta till västerås första okt får man hänga på på en fika?
Va roligt!! Tid och dag passar mycket bra, så jag kommer!!!
//Sara