• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Lovan

Åh, vad skoj! Då kommer jag like a skott!

• Darling73

Så många vi blir...va roligt!!! Ser fram emot lördagen....

Kram på alla flickor och magar!!

Sara

• Lovan

Attans - jag måste med största sannorlikhet jobba på lördag... Illa illa... Men men, jag får väl följa med på nästa träff istället!

• pratglada tjejen

Hejsan alla!
    Tänkte höra om jag också kan hänga på? Skulle vara kul och träffa mammor i V-ås. Jag har ju som sagt inga barn, ens påväg...
    Men jag älskar verkligen barn och vill gärna lära känna er!
    Kram på er alla!
    //Alexandra

• jordnöten

Vad kul med så många blivande mammor i Västerås! Har den här gruppen träffats tidigare eller är det premiär imorgon 11/9? Jag väntar mitt första barn i februari, och skulle gärna få kontakt med er alla. Ska försöka komma till fikat imorgon.

• Maya 77

Jag, Minja, Minne och Helly hade en träff i somras på Vallby. Tanken var att fler skulle dyka upp men vi blev bara fyra. Vi hade en jättemysig fikastund i gröngräset den eftermiddagen/kvällen.

Kul att vi blir så många i morgon! Alltid kul att lära känna nya människor!

Kram så länge!

• Minne

Hemma efter en jättetrevlig träff...kul att vi var så många som kunde ändå!!! Vi måste göra om det, kanske bli lite mer regelbundna? Och kanske det är ännu fler som kan hänga på!?
    Må så gott så länge, klappa om magarna!
    Minne

• Darling73

Jag hade oxå jättetrevligt!!!!!! Kul att träffa andra magar...om man kan säga så..*ler*..
    Klart vi måste ses igen...hoppas vi kan få til en träff innan jag blir av med min mage.....
    Kram på er alla!!!
    Sara

ps. tack för alla bilderna GreenApple...

• Green Apple

Ja, det var ql att träffas och jag tycker apsilut att vi snart gör om det!!!
    Sköt om er och ha en fortsatt trevlig helg!
    *kram*

• Eleonora

Måste hålla med er andra för jag hade jätte trevligt och gör gärna om det snart igen!
    Kanske vore trevligt med en uteträff nästa gång om värmen håller i sig....picknick tex.
    Men det kan vi disskutera när nästa träff är på G.

Fortsatt trevlig helg
    kramar

Svar på tråden Västerås-mammor?