Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Jag kan bara hålla med..fika stunden idag var jätte trevlig!!!
Hoppas på fler träffar här framöver :)
Kram/Nitis
Kul att träffa er andra....det måste vi verkligen göra om!!!!
Tack för bilderna green apple. Kram / jordnöten
Hej hej Tjejer!!!!
jätte trevligt att få lite ansikten på alla namnen, trevligt hade vi och vi bestämde att vi skulle göra om det men det fattades en del tjejer med magar som vi "pratat"med som av olika anledningar inte kundra sluta upp... er vill jag / vi nu ha kontakt med så att vi kan bli lite fler och boka in en ny träff och hoppas att fler kan komma.....
jag bor oxå i v-ås=)
Jag hoppas att jag inte är upptagen när det blir dags för nästa träff!
Det var jättemysigt!!! Längtar till nästa träff och hoppas att et blir ganska snart!
Kram på er allihop!
Tack för bilderna Green Apple!
här är en till västerås tjej som gärna vill vara med på nästa träff, om tid och dag passar och om man får vara med, h,hi
Jag tror att alla håller med mig om att Alla som tycker sig tillhöra VÄsterås och som är gravida är välkomna på träffarna. Sedan spelar det ingen roll när man ska föda å om man bor i Sura lr mitt i V-ås stad.
Så Alla ni som kommer nya på chatten å stämmer in på ovan är mycket välkomna på träffarna
/v18
Funderade på att redan nu fundera på en ny träff.....
Tänkte att man kanske skulle boka in en kväll mitt i veckan???
Eller var lördag en bra dag fram till bebisarna börjar ploppa ut, då man helt plötsligt har tid på vardagar och pappa tiden blir på helgen :OD
vad tycker ni???
Jag följde inte med förra gången hade hemskt ont och sen var jag barnvakt. Men gärna nästa träff! Är det nån inplanerad?