Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Hej!
Jag bor i västerås och väntar barn till den 28 februari, när ska du ha?
Runt 29-30 januari är det dags för oss! Tror vi! Får veta mer exakt efter UL men så länge räknar vi med det...
Är det ert första barn? Det är vårt första iaf, så det känns superspännande precis allting!
Vi är ett gäng som skrivit lite ihop under "Decembermammor i Västerås". Naturligtvis har det inte bara gällt decembermammor utan alla från V-ås med omnejd har hakat på. Vi har pratat om att träffas någon gång under augusti men jag vet inte om alla är tillbaks från semestrar och liknande ännu.
Aha, får väl leta rätt på den tråden då
Tack!
Såg att er tråd för decembermammor i V-ås är stängd?!
Hej tjejer!
Jag kommer också från V-ås och är beräknad till den 29 november.
Hur mår ni? själv mår jag jätte bra.
Ha det så bra och drick mycket vatten om ni vistas i solen.
Kram Ulrika
Jag mår också ganska bra. Mår inte illa längre vilket är skönt. Nu är jag mest trött och seg, matt liksom... men det kanske beror mer på värmen än bebisen ?
Det är vårt första barn och jag längtar tills man får göra UL, 23 september blir det av för mig
JAg mår bra fast jag kan fortfarande somna närsomhelst...och denna värme gör ju att man blir ganska seg..
Läääängtar också till UL, är dags för mig 30 augusti!!
Värmen tar snart livet av mig... tycker det är skitjobbigt! Ser fram emot höst och vinter och lite kyla
Om den tråden är stängd så kan vi ju köra vidare här tycker jag! Kul med fler Västeråsare!