• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • jordnöten

Ja, då var det väl min tur att inte kunna komma pga jobb...fast det beror förstås på vilken tid ni tänkt träffas. Har jag tur kanska jag kan hinna en stund innan jag börjar jobba. Söndagslunch lät annars som ett mycket trevligt förslag...

• Lovan

Jo, just ordet LUNCH tyckte jag om i alla fall.

• Minja

Jaaa en ny träff låter jätte kul, jag ser fram emot att komma och träffa er alla igen..
    Lunch låter trevligt , hur låter med 11-11,30??

• Lovan

Låter lite tidigt... *Lovan morgontrött*
    12 låter lite mer rimligt för min del. Fast vill ni träffas tidigare så går ju det bra. Får gå o lägga mig lite tidigare på lördag, så är jag förhoppningsvis piggare på söndag förmiddag. *ler*

• Minne

Hej på er!
    Jag tycker åxå det var mysigt att träffas förra veckan...vet dock inte om jag kan komma ifrån på söndag...det är lite mycket denna helg, har dessutom fått ganska mycket förvärkar...jobbigt!
    Dagsformen får avgöra på söndag, men jag meddelar här på söndag mrg om jag kommer!
    Kram Minne

• Darling73

12-tiden passar mig bra....har vi hittat nå ställe som är öppet?

ska bli kul att ses igen!!

Kram på alla!!
    //Sara

• Minja

12 -tiden på söndag låter okej... har ingen aning om vad som är öppet. i city..... eller kanske skall vi ta en lunch/ Fika på Ikea (det är garanterat öppet...)

• Darling73

och jag bara måste få tala om....JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN IDAG!!!!! Så jag hann få mitt körkort innan bebisen tittar ut...helt underbart och har nu gått sedan kl 16.00 och haft ett stort leende på läpparna!!!!!

Darling73 är mycket nöjd!!!!

• abris

jaha, va synd, så kan man inte vara med på denna träff heller....ja, min tur kommer väl den med får jag hoppas. ha det så trevligt ni andra i alla fall

• Nitis77

:( Blir det på Ikea kan jag tyvärr inte följa med..

Om vi ska luncha nere på stan på söndag så borde k&k vara öppet?!
    (Där vi var sist)

Tror Guru är öppet (nya indiska cafeét) ?
    Har tyvärr inte hunnit kolla upp ännu ang söndagsöppna ställen..
    Någon annan som vet nåt ställe?

GRATTIS Darling till lappen :)

Kram/ Nitis77

Svar på tråden Västerås-mammor?