• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Lovan

Okej...
    Är det någon som vill ta något annat ställe då? Som inte vill betala de där 158:- ? Annars kan vi ju göra så att vi träffas vid scenen och kommer överrens då?

• jordnöten

Har lyckats övertala mina jobbarkompisar att ta ut ett par timmar flex innan jag börjar jobba på söndag...så nu kan jag följa med
    Lägger in mig i lunchlistan...

Lovan
    Darling73
    Minja
    Nitis77
    Maya 77
    Green Apple
    Jordnöten

• Minja

158 kr för en lunch....låter lite väl saftigt tycker jag med tanke på halsbrännan jag kommer att få av denna maten, men men är det okej för er övriga så.

• Lovan

Öh *tänker efter* Vad finns det för andra ställen då? Enklast är nog att vi diskuterar när vi träffas på söndag, håller med om att 158 spänn är dyrt för en halsbränna. *ler*

Ses på söndag tjejer!

• Nitis77

Ruffino då???
    Där finns det mkt gott att välja på :) och då även billigare alternativ!
    Eller Han Pao (oxbacken)

Men som skrivet ovan..vi kan diskutera mera när vi ses på söndag!

Må gott tjejer/Nitis77

• Maya 77

Ringde just Lovan och berättade att jag inte kommer att dyka upp på träffen. Min rygg fastnade i ett smärtsamt läge igår när jag tvättade håret, framåt böjd över badkaret, rekommenderas inte!! I morse fick min sambo hjälpa mig ur sängen då jag har olidliga smärtor i nedre delen av ryggen. Skit också.........

Hoppas ni får en kul träff med en massa god mat! Kram på er allihop!

• Lovan

Tack för en skoj träff tjejer.
    Jag hade det väldigt roligt - tiden gick så fort!

Krya på ryggen Maya!

• Darling73

Maya! Maya! Maya! Inte ska du hänga över karet så...*ler lite*..usch, hoppas ryggen känns bättre snart!!!

Ni andra som var med på träffen; Tack för ännu en rolig träff!! Alltid ett nöje att sitta och "gaffla" om allt och inget!!

Kram sara

• Nitis77

Sänder en krya-på-dig-kram till dig Maya77, du får följa med nästa gång!

Tack ni andra för en jätte trevlig söndags lunch!
    Alltid så skönt att få prata av sig lite :)

Kram/Nitis77

• jordnöten

Krya på ryggen Maya!!!

Och till er andra, tack för ännu en trevlig träff....ser redan fram emot nästa...
    Kram/Jordnöten

Svar på tråden Västerås-mammor?