Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
:) Onsdagen funkar fint för mig!
Men dyker isåfall upp efter 18 när jag slutat jobba...
Kram/Nitis
Vinkar hej till alla grannar!!!
Hej!
Verkar som ni hade kul i lördags...hade gärna varit med, men jag låg på BB!!!! Våran lilla David kom i fredagskväll kl 23.17. Han kom med racerfart!! Hann vara på BB i 1,20 innan han tittade ut...
Hänger gärna med på nån träff framöver när jag känner att man "törs" dra iväg utan att behöva amma hela tiden, när man kan börja planera lite. Är det nån annan på denna slinga som fått bebis, har inte sett nån än?!
Hoppas ni mår bra med alla stora magar!
Kram Malin
Jag kan den 22:a, vad jag vet idag...Speedy: du är välkommen att hänga med! Bara du väntar barn, eller precis har fått barn, som typ MammaME! Det är väl vad vi som hittills har träffats tycker i alla fall!
Vet ni om det är rökfritt på någon av dessa fik som har föreslagits? Jag är mer känslig nu än vad jag var innan..
. Mår bra i alla fall..tycker magen har växt på bara nån dag, min man säger åxå det!
Kramis så länge!
Minne
Grattis till David Mammame och vad skönt att det gick fort...
Vi kommer nog (100%säkert) att träffas mera och du kommer att hinna följa med, låt amning och allt annat lugna sig.
Kram Minja
Attans, jobbar då också. O jag jobbar till 18.30 så det blir lite sent att komma bort till stan och fika med er då... SYND! Men det går väl fler tåg? *hoppas hoppas*
Många kramar till alla västerås-mammor!
Vilken otur du har Lovan som inte kan följa med nu heller....men klart att det blir fler gånger!!!
Vet inte hur det är med rökfritt på de ställen vi pratat om..men det är ju ett "måste" tycker jag...ingen rök för oss med magar! Vi får kolla upp vad det finns för alternativ....
Kram på alla magar!!
Sara
Grattis till David MammaME
Jag vill sååå gärna komma på onsdags träffen men jag borde vara kvar i Sthlm då å plugga.....men kanske kanske åker jag hem lite tidigare om studierna känns bra. Annars passar torsdagar, fredagar och helger mig perfekt för då är jag i V-ås.
Men som sagt antingen kommer jag eller så får jag se fram emot träffen därefter!
Var på UL idag och det var en otrolig glädje att få se den lill. Det var En bäbis och allt såg bra ut. Blev tillbakaflyttad en vecka med BF 23/2.....som jag misstänkte. Har också en livlig krabat där inne för den boxar å bökar nå otroligt....ibland gör det nästan lite ont när den vänder sig om konstigt för det drar å ilar då. Maken fick känna rörelserna första gången idag också så han är överlycklig. Nu vet han med att en liten lever där inne
Sköt om er och era små
Kramar
v17+0
Låter som att Onsdag blev en bra dag, ni som inte kunde vi bokar en ny ganska snart.
Men vart skall vi vara då???
Vilket cafe i stan??? jag har inte en aning om vart vi får plats...
Hmm..*funderar* ang cafe m kvälls öppet tider samt rökfritt...
Ont om dem här i stan :(
Cornetto bar = Ej rökfritt
A&M = stänger 19 (rökfritt!)
Waynes = Ej rökfritt
K&K = kvällsöppet, tror dom har separat del i lokalen för rökning??
Gränden = Ej rökfritt
Rost = Stänger 19 (rökfritt!)
Chantals = stänger 19 och är väl inte rökfritt?
Öhrmans = Stänger 19 tror jag el 18?
Systrarna Ericsson = Stänger 19
Nåt ställe jag glömt???