• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Lovan

Grattis Darlig!!!

K&K? Har aldrig hört talas om stället... Men Eniro.se har ju bra kartor, så jag ska nog kunna hitta. *ler*
    Ikea var ju annars en bra idé, men om det inte går för någon så kan vi ju droppa den idén. Jag ska till ikea någon gång under helgen hur det än blir, så blir det inte på söndag, blir det på lördag eftermiddag. Svägerskan skulle kolla på säng, och dum som man är vill man ju hänga med. Även om plånboken inte vill det. *ler*

• Green Apple

STORT G*R*A*T*T*I*S Darling!!!! Det måste ju firas med lunch på söndag

Tyckte oxå att IKEA var ett bra förslag för lunch/fika, men inte om inte alla kan...

Lite andra förslag:
    Om man vill äta kinamat till lunch så har Hong Kong, Choys Garden och Kina Thai öppet kl 12.00-22.00, mongolisk mat = Mongoliska Barbeque Restaurang Jin kl 12.00-22.30 på söndag.
    Eller Italiensk mat på Ruffino (mums!) kl 12.00-22.00
    Nu slutar jag skriva innan jag dreglar ner tangentbordet....
    Mat är ju såå gott!!!

*kram*
    /Green Apple

• Minne

Grattis till lappen Darling!!!!!
    Jättekul att du hann med det åxå innan bebben tittar ut!
    Kram Minne

• Darling73

Tack flickor för alla "grattisar"....
    mmmm...håller med GreenApple...alla förslag låter mycket gott...kanske tar vi en buffe av allt...*skrattar*...nä, skämt å sido, men jag är med på alla de förslagen, helst Mongoliska (deras buffe är sagolik) eller annars kan vi köra på K&K igen, som oxå har lite av allt möjligt....

Kram på alla!!

• MammaME

Stort grattis Darling till körkortet!!!

Här hemma går det bra med barnen, men är lite skraj för nästa vecka - då börjar mannen jobba och jag ska klara två barn själv.... Storasyster ska gå på förskolan ti-to mellan 9 och 14 för att få leka lite, funderar på hur jag ska ta mej dit i tid...men alla andra klarar det ju ; ). Lillebror har fortfarande ont i magen på kvällarna så jag har börjat ge honom Minifom droppar få se om det hjälper. Han är ju bara 2 1/2 vecka, så allt har väl kanska inte kommit igång som det ska heller.

Ja ni, detta är vad ni har att vänta....;) Skämt och sido, det är jättemysigt med en liten bebis igen!! De är ju så små och goa och luktar ljuvligt! Längtar tills man har kommit in i lite "vardagsrutiner" bara så man kan ta sig ut på lite shopping/fika-turer.

Krama om "maggarna"!
    //Malin

• jordnöten

GRATTIS DARLING!!!!

Ska försöka övertala mina jobbarkompisar till att få flexa någon timme på söndag...för jag vill verkligen hänga med. Och om det beviljas, så funkar stan och IKEA lika bra för min del...

• Lovan

Men ska vi satsa på mongoliska? Klockan 12? Tycker jag låter som en väldigt bra idé!

• Eleonora

GRATTIS Darling73 till körkortet Det var bra gjort!!

Jag kommer förmodligen på söndag! Men det kan bli så illa att jag måste stanna denna helg i Stockholm igen för plugg. Det vet jag imorgon isåfall. Men siktar in mig på att jag kan komma på söndag kl12.00. IKEA hade varit trevligt men vi får väl ta det en annan gång då! Så mongoliska blir bra för mig
    Vart ligger mongoliska förresten?...ska kika på Gula sidorna om hittar någon adress men har någon en bra vägbeskrivning så underlättar det

*kram*
    /v20 imorgon

• Eleonora

Restaurangen ska ligga i Sigma-huset fick jag fram på Gulas sidorna. Stämmer det ni som vet ?

• Lovan

Ligger i samma länga som sigma-huset. Men mer åt där scenen står utanför. Enklast är väl att säga att vi samlas vid scenen klockan 12? Mitt mobilnummer är 070-6053597 om någon har svårt för att hitta.

Svar på tråden Västerås-mammor?