Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Hej alla!
Jag kommer troligtvis inte på tisdag heller...har så himla mycket förvärkar så det känns som en plåga att sitta upprätt...måste ju försöka stå ut med att sitta upprätt på kursen på tisdag och onsdag...men kanske nästa gång...fast det kanske har blitt bebis då, vem vet?
Kram alla!
Minne
Måste tyvärr avboka :(
Har haft så ont i magen inatt, och kände att jag vill hålla mig hemma och ta det lugnt tills på torsdag då jag ska till BM..
Så jag ringde och sjukskrev mig tom torsdag..
Känns inte så bra då att gå "ut" när jag är hemma sjukskriven..
Får äta tacos hemma ist och tänka på er andra :)
Men hoppas kunna följa med nästa gång!
Kram/Nitis77
Va trist att ni inte kan komma, Minne och Nitis77...men jag hoppas att ni båda mår bättre snart och att vi kan ses en annan gång....
kram på alla!!
Åh, vad tråkigt att ni inte kommer Nitis o Minne!
Men det viktigaste är att ni tar hand om er så ni får må bra!
Sköt om er så ses vi vid senare "träfftillfälle"
*kram, kram*
Synd ni som inte kan komma! Sköt om er så länge! Vi, eller rättare sagt jag, lovar att äta lite åt er också!
Kram
Attans att ni missar träffen!!!
Men jag säger som Maya - jag lovar att äta lite åt er också. *skrattar*
Hej pinglor!
Som det ser ut nu så får jag lov att stå över träffen. Jag har fått tillbaka mitt magont, fast nu i dubbel styrka! Inge roligt alls... *hänger läpp* Jag är inplanerad att jobba i morgon, torsdag och fredag, så jag ska försöka vila upp mig idag så att jag kanske klarar det. Men som det verkar nu kommer jag inte det. *suckar*
Men ni får äta lite åt mig också!
Jag får se om jag kan åka, det beror på hur jag mår senare idag. Men som det verkar nu så kommer jag det inte... Så vänta inte på mig, kommer jag så kommer jag.
*många kramar*
Linda
Vad tråkigt att det är så många som inte mår bra...Sköt om era magar så ses vi en annan gång!!
Kram / jordnöten
Ska hälsa till er från Minja, hon kan tyvärr inte komma ikväll.
Är vi några kvar...?
Det börjar se ut som att ikväll inte är ett bra tillfälle....Det verkar vara fler som inte kan komma än som kan komma. Ska vi skjuta på träffen tills nästa vecka??? VAd tycker ni som är kvar, om det finns några...?