Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Funderar i samma banor som jordnöten, att det kanske är läge att vänta med träffen till kanske nästa tisdag. Eller vad säger vi?
Eftersom att uppslutningen ikväll inte verkar vara den bästa...så är det väl lika bra att vi skjuter på tacofrosssandet...?
Har sett två intressanta hus på internet som det är visning på ikväll, så om det inte verkar bli något mumsande, så ringer jag snart och bokar husvisningar istället...Det skulle ju inte vara fel och hinna flytta tills bebisen kommer.
Instämmer! Vi kanske ska satsa på nästa vecka istället.
Vore ju kul om så många som möjligt kan hänga på.
Ja ja - nästa vecka låter bra för min del! Då kanske mitt ont-i-magande gått över... (förmodligen inte, men hoppas går ju alltid)
Hoppas att ni hittar huset ni söker jordnöten!
*kramar*
Lovan
Då har vi blåst av det hela och försöker igen,ja, vad säger ni om nästa tisdag?
Nästa tisdag låter bra. Hoppas att fler kan och känner sig krya då!
Nästa tisdag - samma tid, samma kanal? *ler*
ooooh så dumt!!! jag kollade aldrig FL innan jag for..tanken slog mig aldrig....så gissa vem som satt och väntade utanför Oliver Twist i en kvart!?? *ler*..jaja...for hem och åt en pizza istället...hmm...va dum jag känner mig nu då...som inte kollade av FL menar jag.....
kram på alla!!!
//sara
Nej men - fy, så taskig jag känner mig nu!!! Tänkte faktiskt på dig efter att du inte skrivit här i eftermiddags, men tänkte att ja ja, hon kollar nog man inte skriver något. FY SÅ DUMT!
*skäms över att jag mådde dåligt och inte kunde komma*
nejmen, lovan, inte ska DU känna dig dum...*ler*..det är ju upp till mig att kolla upp saker innan jag far....men så kan det gå..och inte gör det nå...fick ju ut och köra lite bil....*skrattar*...
så sluta känna dig taskig nu!! LOVA!!
kram på dig/er!!