• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Lovan

Telefonlista - vilken bra idé! Vi tar det på tisdag tjejer!

• MammaME

Hej på er!!!
    Såg att det är dax för en träff på tisdag! Få se om jag kanske kan komma ifrån, vore kul att vara med nångång... Kan väl kanske ta med besisen oxå, men jobbigt om han skriker...
    Vart ligger resturangen?? Jag har ju inte bott här så länge och har ingen koll på det.
    //Malin

• höna böna

Får man ta med ssig barn på träffarna??
    Eller är det endast dom som väntar barn som får komma??

• Vilde försök 3

hej :) Vi ska med ha barn i Januari fast vi bor strax utanför Vås..

• Nitis77

Hahha...ja..ifall någon missade det första inlägget eller det andra..*s*

Telefonlista är en jätte bra ide!

• Darling73

söta ni är tjejer!!! ja, jag tror ni lurar ut mig på galenskap för att detta ska komma igång...*ler stort*..och kanske var det så oxå...för hela natten hade jag värkar, framåt morgontimmarna så kom de med jämna mellanrum...väckte sambon, åt frukost och ringde förlossningen...proppen gick oxå....och sen bara stannade det av!!! Något frustrerande måste jag säga..hela dan har det varit nån värk lite då och då..ibland flera på rad med jämna mellanrum, ibland bara strövärkar....som BM säger är helt normalt...men det är på G iallfall!!!!
    pirrig i magen nu.....

törs lova att jag inte kommer på nästa träff..*flinar*..men hänger gärna med på en telefonlista...kan ju vara trevligt!!

kram på er alla!!!!

• Lovan

IIIIIHHH - vad spännande Darling! Lycka till nu tjejen!!!

• Minja

Hej hej tjejer.....
    Tråkigt att det inte blev någon träff.... men det låter ju trevligt att det blir träff på tisdag igen och jag kommer och telefon lista låter bra.

• Green Apple

~höna böna: eftersom vi säkerligen kommer fortsätta träffas när bebbarna kommit ut, så är det inget "barnförbud" på träffarna
    Men sen beror det kanske lite på var vi träffas, om det är barnvänligt eller inte.
    För min del så känns det skönt att komma hemifrån en stund och bara få babbla med de supertrevliga FL-tjejerna, medan barnen är hemma och nattas av pappa

~MammaME: Oliver Twist ligger på Stora gatan i Punkt-huset

• Eleonora

Åhhh vad spännande Darling 73 Håller tummarna för dig

Telefon lista är en jätte bra idé!
    Jag vet inte ännu om jag lyckas komma på tisdags träffen.....att ni envisas med att träffas på vardagar hela tiden .....men meddelar när tiden närmar sig om jag kan.

Kram på er

Svar på tråden Västerås-mammor?