• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Eleonora

Tokitoj:

Du passar in och är välkommen på träffen ikväll om du kan Vi har ingen speciell dag då vi träffas utan bestämmer det efter varje träff här på tråden. Det kan vara vilken dag i veckan som helst. Någon ger ett förslag så blir det en träff.
    Alla är inte förstföderskor utan det är både och. Själv är jag beräknad till slutet av februari, är förstföderska och 25 år.

Hoppas du kan komma på träffen
    /Eleonora

• Minne

Grattis Darling!!!!
    Jättehärligt att höra att det gick så bra! Åh, jag är sååååå avundsjuk, jag vill åxå träffa min bebbe..NU!!!!!!"Bara" två veckor kvar till BF...

Tokitoj!
    Du är välkommen på träffarna du åxå! Vi träffas olika veckodagar, vi brukar komma överens om datum här på FL....
    Och det är inte bara förstföderskor...
    Kram Minne

• Lovan

*hi hi* 3 människor som svarar ungefär likadant inom loppet av 2 minuter!

• Green Apple

Åh, vikken liten gullgosse Darling har fått *suckar*
    Och här sitter en annan och har sååå långt kvar....

~Eleonora: Ql, att du kan komma ikväll!

~Tokitoj: Vi träffas inte på någon speciell veckodag utan försöker passa ihop det så att så många som möjligt kan komma på träffarna.
    Alla är inte förstföderskor och vi är i lite olika åldrar.
    Kanske du oxå är sugen på tacos ikväll? Isf finns vi på Oliver Twist från kl 17.30

• Green Apple

Oj då... jag satt visst lite länge och "formulerade" mitt mess, så plötsligt bara rasslade det till och fanns massor av svar här

• Green Apple

Hej Minne!

Åååh, 2 veckor, det är ju jättesnart!
    Hur mår du? Kommer du oxå ikväll?

*kram*

• MammaME

!!!!!!!!!!!!!! ÅH, GRATTIS DARLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Va roligt, en liten pöjk - skönt att det gick bra,

kram Malin

• Minja

Hemma igen från en underbar taco kväll... mums mätt som bara den är jag och den lill* sove nu gott där inne.....
    Grattis Darling till din lille gosse suck en annan har ju så låååååångt kvar :OD

• Minne

Green Apple!
    Jag mår sådär, har ganska mycket förvärkar och jätteont i ischias...så som du märkte så kom jag inte igår...Jag hoppas att den lill* snart tittar ut så jag får träffa er alla snart igen!
    Kram Minne

• Maya 77

Grattis Darling!!! Gud va kul och vilken söt liten gosse!! Ser fram emot att få beskåda underverket på någon träff framöver.

Minne, nu står du på tur! Håller tummarna och hoppas att du inte behöver vänta alltför länge innan du får nosa bäbis!

Tack för träffen igår, lika trevligt som vanligt! Synd bara att klockan får så himla bråttom när vi träffas, tiden fullständigt rusar iväg. Hoppas det blir träff snart igen!

Kram på er allihop och sköt om er!

M

Svar på tråden Västerås-mammor?