• Sara78

Västerås-mammor?

Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?

• Svar på tråden Västerås-mammor?
  • Green Apple

Man är verkligen "nyfis" på hur det har gått för Darling, men jag hoppas hon ligger och snusar på bäbis i detta nu!

~Minja: Ja, eller hur, vi har ju såååå långt kvar

• Lovan

Så det är inte bara jag som är nyfiken i en strut?

Jo, vi har ju det. Även om man bara har någon vecka kvar känns det nog som en evighet har jag en känsla av.

• MammaME

Nån som har hört nåt av Darling??!!!! Är så nyfiken på hur det går för henne...hoppas att det har tittat ut en liten krabat!!

Min lille pöjk är tyst för tillfället..."peppar peppar"...har brukar skrika några timmar varje kväll, men ikväll är det lungt! Kanske är lugnet före stormen ;( Hoppas han fortsätter sova den lille stackaren, är så jobbigt när man inte kan göra nåt.

Hoppas alla ni som fortfarande har stora magar mår toppen!
    //Malin

• Minja

Här sparkas det och bökas det för fullt... just nu har den lill* hicka och antagligen ligger den med huvudet nedåt för det känns mest i bäckenet.
    Men men förhoppnings vis så slutar hickan snart för den stackarn...

• Nitis77

Äntligen!

Har blivit sjukskriven..känns helt underbart!
    Hade så ont i fredags efter en hel dag på jobbet :/
    Sambon var inte glad över att jag gick dit..har ju sett hur skrutig man är här hemma...

Ska nu bara vara hemma och ta det lugnt..läsa, pyssla m barnrummet (som för övrigt är klart! Har lagt in kort i albumet *ler*)
    Umgås m sambon mm

Längtar tills imorgon, attfå träffa er andra och mumsa tacos!

Inget nytt från Darling???
    Är så nyfiken :)

Kram på er alla/ Nitis77

• Eleonora

Åh äntligen blir det träff av för mig med igen... som jag har längtat
    Vattnas i munnen på mig redan nu.......
    Vi ses där
    Kramar

Kommer på träff tisdagen 19/10 kl 17.30 på Oliwer Twist för mumsig taco-buffé (!!!) :

Lovan
    Green Apple
    Maya 77
    Minja
    Jordnöten
    Nitis77
    Eleonora

• Darling73

JAG HAR BLIVIT MAMMA!!!!!!!

En liten Daniel kom i torsdags, den 14 oktober alltså kl 22.44 på kvällen...han var 51 cm lång och vägde 3618 gram...förlossningen gick kanonbra!!! Tog bara 6 timmar och 45 minuter från det vi kom in tills han var ute..men hade nå otroliga värkar, kallas tydligen "mor-dottervärkar"...de kom i ett...inget andrum här inte...*ler*..var nog därför det gick så fort!! Körde slut på lustgasen *ler lite* och det var det jag körde på...EDA var inget för mig som har scolios sa de..man KAN få men av det...(då ville jag gå hem!) men fick en PCB istället...men den kunde jag lika gärna ha varit utan...

Men vilken känsla det var när han kom ut.....lyckan var total och alla smärtor var borta som i ett trollslag!!!!!

Kom hem från BB idag....härligt att vara hemma...och Daniel, han ligger och sover i sin korg...tänk...*snyft*...är så gråtmild nu så...så lycklig!!!

Ät lite taccos åt mig ikväll osså!!

KRAM PÅ ER ALLA!!!!!!!

• Lovan

Åh, Darling! VAD ROLIGT! *blir så glad för er skull*

• Tokitoj

JO jag bor i Västerås och skall få barn i april...långt kvar. Fast jag har redan ett så dagarna löper på som man säger.
    Ni verkar träffas på tisdagar märker jag. Är alla förstföderskor?
    Som jag skrev är jag redan mamma och jag är 29 år- passar man in?

• Lovan

Tokitoj:
    Visst passar du in! Det gör alla.
    Vi är inte bara förstföderskor, utan det är spridning på det också. Vilket är kanon för då har man ju någon att fråga om hur det är.

Du är välkommen att följa med ikväll om du vill! Vi brukar träffas lite när det passar, den här gången blev det på en tisdag. Men som sagt - dyk ner till Oliver Twist i eftermiddag om du vill vara med och äta tacobuffé!

Svar på tråden Västerås-mammor?