Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Tack alla Ni som svarade mig i går. Hoppas att Ni hade trevligt på Oliver Twist i går. Själv kunde jag inte komma tyvärr, men jag kanske dimper in någon annan gång, när jag ser att Ni planerar att träffas. Får man lov att ta med sin 4åring om så krävs. Hans pappa arbetar ofta sent och vi har inte barnvakter i drivor precis. Dessutom älskar min son tacos!
JAg skulle också gärna följa merd, då med min dotter på 9 månader. skulle vara jättekul!"
Tack tjejer för en kanon mysig kväll igår :)
Alltid så härligt att få prata av sig lite!
Ser fram emot nästa träff som jag hoppas blir snart?!
Minne: hoppas den lilla tittar ut snart!
Hönaböna & Tokitoj: Klart ni får ta med er små knattarna :)
Kram på er alla! /Nitis77
Grattis Darling!
Vilken lycka!
Tack för igår tjejer!
Det är så trevligt att träffa er och även om man inte varit på sitt bästa humör innan så känner jag mig alltid uppåt efter en "dejt" mer er!
Säger som Nitis, ser redan fram emot nästa träff! Vi får väl börja spåna på nå´t med en gång va...
*kram*
Tack för igår! Det var jätteskoj!!!
Ska vi testa att vara hemma hos någon nästa gång? Ni får hemskt gärna komma hit till Sura, men jag tror inte att så många vill det. *ler* Bättre att utbölingen får komma till staden än tvärtom. *skrattar*
Jag får säga samma sak som er andra.....tack för igår, himla trevligt igen
Min make sa igårkväll att det var bra att jag träffade er tjejer för jag blev så mkt gladare då när kom hem
Kan man bli annat när man har så trevligt?
Annars sitter jag ju själv i mitt lilla hörn å fördjupar mig i den nu otroligt trista matten.
Kan ju tilläggas att maken tyckte innan träffen att det var lite trist att jag skulle åka iväg å lämna honom ensam
Lovan:
Jo det skulle kunna vara en idé men tror du inte det kanske kan bli lite trångt om det blir ännu fler på träffarna samt barn med?
Jag skulle kunna tänka mig komma till Sura iaf
Men då får vi allt beställa någon mat eller fixa med sig eget fika så det inte blir så jobbigt för dig med "survning". Jag skulle iaf inte orkat fixa fika å allt runt omkring.....vet ju hur det brukar kännas efter ett litet släktkalas på fem besökare......*urk*!
Men för mig spelar det ingen roll om det blir träff i stan eller någon annanstans.
Kram på er
/Eleonora
Tack för alla GRATTIShälsningar tjejer!!! Ni är så gulliga....
Lillen sover nu och jag passar på att kika in här...verkar som i haft en trevlig kväll igår..men det förvånar mig inte....*ler stort*..
Så Minne, du är nästa kvinna ut...du har världens grej framför dig!!! Lycka till och hoppas h*n kommer snart så du slipper ha ont....
Ha det gott mina nyfunna vänner på FL!!!!
Kram Sara
Grattis Darling!! Vilken söt liten kille...
Tack för igår ni som var med på tacobuffen...lika trevligt som alltid...längtar redan till nästa träff!
Det verkar som ni är sugna på en ny "date", funderar på när det skulle passa....
Eleonora när brukar du komma hem??? torsdag/ fredag????
Hur har ni det som jobbar??? dag /kväll
mammorna som har små när det er???
Träff hemma hos någon??? eller fika eller mat ute igen??
Förslag förslag i massor vill vi ha!!!!!!!!!!!!