Västerås-mammor?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Finns det fler som väntar barn i Västeråstrakten?
Träff v44
25/10 Måndag:Nitis77,jordnöten 14.30-, Lovan, Green Apple
26/10 Tisdag:Nitis77, jordnöten, Green Apple, Minja 15-
27/10 Onsdag:Nitis77, Green Apple, Maya 77 13-
28/10 Torsdag: Eleonora 18-,Nitis77, jordnöten, Green Apple, Minja 12-
29/10 Fredag: Eleonora, Green Apple 13-
30/10 Lördag: Eleonora,jordnöten, Lovan 14-
31/10 Söndag: Eleonora -16, jordnöten
På söndag den 31a har jag tupperware-party här hemma hos mig kl 13.
Någon som är intresserad av att komma?
Är tyvärr bortrest Lovan :( annars hade jag gärna dykt förbi!
Jag hade gärna kommit Lovan...men...vet ju inte hur det blir...kanske föder barn då
)
Minne
Svårt att komma både om man är bortrest och föder barn! *skrattar*
Lovan: Hade också gärna kommit med har tenta på måndag så det blir bara plugg i helgen
Verkar väldigt lugnt här idag... kanske alla är på utflykt eller är det kanske så att det är alla bebisar som spökar och knuffar på natten så ingen orkar kliva upp och surfa runt här..
kram till alla magar och Minne du är nästa kvinna på bordet... enligt UL
~Minja: Menar du att det finns folk som klarar av att hålla sig ifrån FL?!? Då kanske mitt surfande här kallas för beroende då...
Jag har handlat första bäbisplaggen, hurra för mig!!!
Börjar kanske känna att det vore på sin plats att förbereda liiite här hemma innan den nye familjemedlemmen tänker flytta in om...............38 dagar!!!
God morgon flickor!!
Tänk vilken snäll son jag har...äter vid 23.00-00.00 på natten, sover sen till 04.00 ca...äter en timme ungefär och sover sen till en 8.00....så än så länge så kan jga inte klaga på för lite nattsömn...även om den blir avbruten....älskar livet som mamma!!!Bara känslan av att vara så behövd är sagolik....älskar det lilla livet så mycket att det gör ont i "känsloknuten"...ja, jag har blivit otroligt blödig sen Daniel kom...tårögd för småsaker...glädjetårar alltså...*ler stort*..
oki...ville bara tala om att jag är kvar så att säga....:)
ha det gott alla ni med magarna!! (min är bara en pizzadegsklump nu....)
Kram sara
Darling 77: Åh det låter ju såå mysigt. Nu längtar jag ju ännu mer tills jag får se min lill
åh det som är såååå himla långt kvar..*snyft*.