Anton Chigurh skrev 2019-06-10 21:00:26 följande:
"S" neutral i konflikten....!!!
Herre jävlar....det är tamejfan nåt av det mest sjuka jag läst på den här sk sajten. Makalöst skitsnack...
Jösses Amalia.
Å nu väntar vi alla med spänning på vilken författare, diktare.....vi får se citat av ikväll. För det är ju OERHÖRT spännande och intressant att......läsa.
Eller nåt.
Aha, du är oppi orra igen, som man säger i Jämtland.
Nja, man kan inte veta vad alla förväntar sig eller inte förväntar sig.
Själv har jag tagit intryck av min gamla mormor som alltid hade en syrlig kommentar till personer som var så jagsvaga att de var tvungna att dölja sitt jag bakom ett vi eller någon liknande variant
Parland är intressant - om än inte något för alla. Men det finns ju alternativ, t ex gamla filmer som Rambo, Åsa-Nisse eller Anton Chigurh. Den förtstnämnda har jag faktiskt sett en gång på tiden - men Åsa-Nisse och Anton Chigurh kommer jag nog aldrig att bekanta mig med.
Crash Man skrev 2019-06-10 22:00:07 följande:
Ja, jävlar vad neutrala sossarna är i frågan. När Stefan Löfvén varit statsminister i typ en vecka valde han att rita om världskartan och erkänna Palestina som en nation.
Javisst. Sverige har erkänt såväl Israel som Palestina. Men visst lär det finnas sossar som känner större sympati för Israel eller vice versa sossar som tagit ställning för Palestina.
Fast partiet S står neutralt i konflikten, vilket jag själv anser vara helt rätt.