• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Nadjis

Finns det hoppgungor på gekås? Är de ok? Nån som vet?

• Ankan 77

Ska ev åka dit på lör.
    Några bebistips???

• Hella77
    Hej på er!

Jag ska till Ullared nu på fredag.
    Har aldrig varit där förut, så det ska bli spännande!
    Vilka är era bästa fynd ni gjort på Ullared?
    Har ni några tips/råd eller varningar?

Skrattande Shoppa, shoppa, shoppa Skrattande
  • Filurken
    Nadjis skrev 2006-03-15 07:10:25 följande:
    Finns det hoppgungor på gekås? Är de ok? Nån som vet?
    Vi köpte vår hoppgunga där, men det var 1½ år sen så jag vet inte om de fortfarande har. Hur som helst är den jättebra Flört

Jag undrar som så många andra, har de fått in shorts och andra sommarkläder ännu? (den här frågan var till er som varit där den senaste veckan typ)
  • jezzzzzika

hejje! va där i torsdags....dom har fått in sommarjackor, sommarväskor, lite kjolar och shorts...letade direkt inte efter sommarkläder, förutom en sommarjacka, så dom kanske hade fler kjolar/shorts än jag hittade!!

gjorde iaf otroligt massa fynd, överkast, jacka, väska, hårfärg, smycken osv osv!!

Nån mer än jag som åker dit stadigt en gång i månaden?? *ler*

Har iofs inte så långt dit....30 mil tur och retur.....

• Jen nifer

Vi ska åka i slutet av denna månad:) ska bli såå kul..vi ska flytta första maj så sk aleta efter mycke inrednings prylar..sen även massa annat..brukar hitta mycke när jag är där:)

• smiley77

Ska dit imorrn, ska bli kul att se vad de har fått in. Letar bl a vår-och sommarkläder till min dotter i stl. 86... Ska även handla ett par superfina Pax-skor som var mycket billigare på Sko-Boo än här i Göteborg. De var snälla och lät mig lägga undan dom redan för en vecka sedan.

• littlemisstrouble

Nadjis...tror bestämt att jag fick span på hoppgungor när jag var i ullared sist men jag kommer inte ihåg vad dom kostade tyvärr

• daisybi

köpte en skötväska för en hundring. Blå och svart fanns. Pyamas under 50 lappen. Dom växer ju ur dom så snabb en då.

• Jenny

smiley77: bra tips om Pax-skor! Ska nog ta o kolla lite på det innan vi åker (är ju bra att prova ut innan eftersom lillan inte ska med den här gången!Räcka ut tungan) Jag är såååå sugen på att åka nu - känns som det var en evighet sen sist!

Mamma till Alice 050510
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden