• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Jen nifer

ska åka..men nån som har ett tips för o slippa allt för mycke folk? ja menar nu runt påsk o så..vad tror ni?

• Lussan5

Jen nifer; Tror att det är lugnt i påsk. Däremot den 20:e varje månad ska man passa sig duktigt för, eller den dagen barnbidraget kommer.
    Det är lågsäsong nu, så det är säkert lugnt.
    Jag brukar alltid åka så man kommer dit på eftermiddagen, det är lugnast då.
    På morgonen kommer alla bussresenärer, och de brukar åka därifrån vid 15 tiden. Dessutom är det gött att Det allra bästa är att komma dit på kvällen, då kan man nästan känna sig "ensam" i affären - de har ju dock öppet till 20 vissa dar.

Kika in på www.gekas.se o få hem nyhetsbrev och annat. Kul oxå att se vilka artister o sånt som kommer dit. De dagarna kan jag inte rekommendera att åka om man inte vill trängas bland folk.

Shoppa lugnt ;-D

• Pennye

Jag brukar åka på en vardag och inte när det är barnbidrag eller lön...och inte när det är lov.

• Pennye

det är nog stängt i påskhelgen...förutom på påskafton

• Jen nifer

okei..men då kan ja tänka mig en vardag nu runt påsk då..blir bra innan barnbidrag o grejjer..skönt..
    Tycker inte om att trängas allt för mycke

ja har haft tur nästan varje gång vi vart där..men sista gången var de rätt mycke..

• Jen nifer

okei jo men tänkte åka en vardag innan påsk precis?

• Jen nifer

onsdagen den 12 såg bra ut, då är de ju öppet till 20:00 också=)

• Pennye

Ja jag tror att det är en bra dag...

• maria81

Är det någon som vart nere något nu och kan rapportera om det finns skötbäddar (ej uppblåsbara), regnskydd och myggnät till kombivagn i butiken?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden