• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Mella72

Ni som precis varit där. Hade de (helst svarta) galonbyxor i stl 86/92 och vad kostade de i så fall?

• mammutten81

Hej på er!
    Jag och vänninan var där i lördags, gud vad kul det var!!!
    Längtar redan tillbaka!
    Och extra kul att de fått in påsksaker, plus att jag köpte skitbilliga dunkuddar för 29:-!

Undrar ni över ngt, så fråga på!

• FruCissy

Hej !
    Nån som vet om det finns mam ultivent nappflaskor ?

• smiley77

Fru Cissy: Är nästan säker på att jag såg det.... Letade nämligen efter andra och tyckte jag gick igenom den hyllan flera gånger. Men jag är inte hundra, så om någon annan vet säkert är det ju bra!

Hittade massor av bra saker, men det var tyvärr (för vår del) dåligt med barnkläder i storlek 80 och 86. Fanns fina upp till 80 och fina stl 92 och uppåt, men däremellan var det betydligt tunnare. Som tur var hade jag med mig några av dotterns kläder och mätte med och insåg att vissa av 92:orna var väldigt små i storleken så de kommer hon kunna ha till sommaren ändå! Köpte linnen, pyamasar, sommarbyxor, vårjacka, strumpor mm.

I skoaffären hade de så otroligt mycket fina skor, fick nästan beslutsångest. Men jag köpte till slut de jag lagt undan i alla fall.

Köpte jättefina bordstabletter för 6,95 kr styck, dukar, kastruller, billiga album och ramar i massor & mycket mer. Var där i torsdags och det var inte mycket folk alls.

• Marlean

För några ggr sedan köpte jag skitbra bh:s i stl 80F, men sedan dess har de varit slut eller så har de inte fått in dem igen, de kostade 39,95. Vet någon eller kan någon fråga om de kommit in igen?

• the rose

Nån som vet om dom har amningsbehåar där? Ska dit på torsdag.

• Skumpis

the rose - De har JÄTTEBRA amninsbh där!!! Älskar mina jag köpt. De jag har heter Trofé 18300 (och ett namn) och finns i vitt och svart och kostar 90 kr. KÖP!!!! Alla jag känner som köpt dessa är nöjda!!!

• the rose

skumpis- tack för tipset. Får nog köpa ett par stycken då

• Ekorrfamiljen

Jag köpte de amningsbehåarna och de är verkligen supersköna!! Bra kvalitet också!

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • lillan76

skriver en rad för jag vill ha den i mina favoriter..
    ska till ullared den 18 april.
    mvh sara

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden