• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • MammaCaa

Jag kom precis hem från en tripp i Gekås

Har aldrig handlat så liiite haha... 811:- gick d på...
    Men..inte så gott om pengar denna månaden..desto mer nästa gång
    Men son en fick en del kläder...det är roligast

• Spegel

Vi handlade för 6000 när vi var där i somras... så resten av månan blev det makaroner och korv till middag i stort sett..

• Spegel

Nån som vet om de har sånna här soff överdrag eller vad det heter på Gekås??

• jeanna

Imorgon halv 5 blir det gekås med lillsyster yster....ohh.... vad det ska bli kul!!!!!

• längtarefterbarn

brukar själv handla för allt ifrån 35:- till 3500:- ungefär. Bor väldigt nära så jag kan slinka in om jag kommer på att det är nåt jag behöver.

female
    Menar du sån där typ klädsel till soffor så kan jag inte tänka mig att det finns, nej.

• Ekorrfamiljen

Om någon är gravid nu så kan jag rekommendera mammatrosorna från "Key Zoon" (jo, det stavas så.) De är helt underbara och jag ångrar att jag inte köpte fler än 6 par när jag var där. Billiga och skön och bra kvalitet!!

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • sandy85

nån som vet om det fanns läragå vagnar? pris i så fall?

• Jenny70

Jag var i Ullared igår! Bussresa med jobb, så hade jag 3 kompisar med mej. Shit vad ont i fötterna jag hade...hade glömt det var så jobbigt!!
    Dagens fynd var nog en resväska, tycker jag. En Carlton som kostade 379:- (ord. prislappen hängde kvar - 899:-!!)
    Brukar inte handla kläder där, men för en gångs skull köpte jag faktiskt två par byxor & säkert 5 t-tröjor till sonen som fyller 10 på onsdag. Till dottern på 11 köpte jag en fin rosa manchesterkavaj (99 & två SADDLER-bälten (jättefina!) för...29.90/st!! Helt otroligt! Hon har ett svart se´n i julas & det gick på 199:- på JC!!
    Gillar sko-affären där oxå. Köpte ett par JÄTTESNYGGA Timberland-skor till sonen oxå!

& så himla skoj det är att komma hem & packa upp alla kassar!! Jippie!!

• Fii4

INGEN som vet om vagnen som finns att köpa nere på gekås e nåt bra ? Hade ju vart bra å veta om inte annat..

• Heleri

Jag såg en läragåvagn i slutet av förra veckan har jag för mig, kan ha kostat typ 129-149 kr någonstans.

Jag har bilder på mina fynd i mitt bildgalleri!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden