• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Tygbiten

Jag åker om sex timmar.
    Känns som när man var liten och det var kvällen före julafton!

• Stampe
    Kul att så många förknippar Gekås med julafton, kan det vara så att vi alla lider av lite shoppinghysteri .
    Jag börjar själv få fjärilar i magen och ska dit imorgon .
  • Tygbiten

Javisst är det shoppinghysteri.
    Vi gick in kl 8.40 och gick ut kl 16.30. Vi var ute en sväng och åt mat och tittade lite i butikerna utanför vid 13-tiden.
    På hemvägen stannade vi på Freeport i Kungsbacka och sedan hann vi med en sväng på Ikea Kållered också. Så nu är man lite mör i benen må jag säga.
    Har aldrig handlat för så lite på Ikea, 145 :- gick desto mer på Gekås ca 3600 :-

• Pennye

Tygbiten: Åh gud vad roligt med Ge-Kås och Ikea på samma dag

Stampe: Ha det sååå roligt imorgon och handla inte för mycket.

• Tessou

Vad är det mesta ni handlat för?
    Själv va jag så "ung" sist så jag handlade inte får så mkt men mamma o hennes man brukar handla för 5-siffriga belopp.. kan tala om att deras kvitton brukar vara MÅNGA meter..
    Men då handlar de typ för hela året.. MASSOR med mat.. konserver, pasta.. Julklappar o föd.presenter till släkt o vänner så nog tjänar de in bensinpengarna iaf!

• Fii4

Ingen som vet om vagnen som finns att köpa där nere e nå bra ?

• Tygbiten

5-siffrigt har jag aldrig kommit upp i men jag haar nog handlat för 4.200 :- som mest.

• Ekorrfamiljen

Det mesta jag handlat för är nog runt 4 eller 5000. I normala fall (när jag skärper till mig) brukar slutnotan hamna på ca 3000. När bebisen är ute ska jag hälsa på min kompis och ta en runda med henne på Ge-Kås! *längtar*

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • Stampe

Hemkommen . Ritigt nöjd med dagens shopping. Slapp kön in så nu var det vara att vässa armbågarna och sicksacka sig fram till de hyllorna man skulle .
    Så där lagom dyrt .

• Skumpis

Tessou - Min slutnota brukar bli 3500 kr. Det mesta jag handlat för är 5000:- Jag åker ca 4 ggr per år. Egentligen borde jag dra 1000 kr varje månad och sätta in på ett Gekås-konto

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden