• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • sunny73

Jag ska åka på tisdag,åh vad jag längtar!någon som vet om dom har ståbrädor?

• rebmetpes

jag ska oxå åka till ullared snart.

va där i höstas för första gången, köpte en vinterjacka för 250:- !

en fråga till er som åker dit, vilka brukar ni åka med, syskon, vännina, man, själva ?? vilket tycker ni är bäst?

• ModernaModern

Ny här....

Ni som ska dit nu, kan ni kolla upp den barnvagnen som de säljer där, sulkyaktig med sulflett och ryggstöd som man kan fälla ner.
    Om den är något att ha????

• sunny73

Beckah82
    Ja det kanske vi gör!Varifrån åker du?min buss går hemifrån (mellerud) 6.20 så det blir till att gå upp tidigt(pust!!!!)

• Beckah82

Sunny>

Jag bor i Kinna så det är väl runt en timme (bil) ifrån Ullared tror jag =) Jag ska åka med syrran någon av dagarna nästa vecka. Kanske på tisdag =)

Blir nog inget klockslag bestämt...vi brukar bara åka eftersom det är så pass nära.

• sunny73

Vad bra att ha så nära till Ullared!härifrån tar det nästan 3 timmar eftersom jag åker bussresa annars kör man väl på 2.5 ,men jag tar med fika och en bra bok så kan man sitta i bussen i lugn och ro(det är ju inte så ofta man kan göra det här hemma med 3 barn och man!!):)Men det är väl tur att jag inte har så nära (shopoholic som man är :).)

• querer

ska dit nästa vecka å göra av med pengar utan älsklingen (lungnast så) .

• Göteborgstjej

modernamodern: vi har den vagnen, den är helt ok för det priset. Den stora nackdelen tycker jag är att den fäller ut sig väldigt lätt, så den är svår att bära med en hand. Men lätt o smidig att köra är den.

• Pennye

rebmetpes: Jag har åkt med mamma, syrran och kompisar o alla är bra att åka med. Helst syrran för hon är ett ika stort Ge-Kås freak som jag

Själv skulle jag tycka var lite tråkigt.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden