• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Ekorrfamiljen
    rebmetpes: Jag brukar åka med min bästis och nu på senare tid med maken. Han gillar också Ge-Kås så det blir ingen stress som det annars kan bli med karlar som bara hastar igenom det de ska ha och sen är färdiga. Maken kan gå där och strosa och leta annat i flera timmar. Bäst är ändå bästisen för hon är ett så gott smakråd, förutom att hon orkar gå hela dagen om så behövs.
    //Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • minisnutt

Jag åker till Ullred på lördag!!! Wiiihuuu Men jag har 6 timmars resa!! Pust

• Pennye

minisnutt: Då blir det till att åka tidigt alltså

• rebmetpes

skor??
    såg att nån hade köpt skor.
    när jag va där såg jag inga skor, fast ja kanske missa den avd.

tack för era svar :)
    jag har ju bara varit där en gång, å då gick jag med min man som gillar det stället :)
    han gillar även ikea, stort + *ler*
    nästa gång ska vi åka dit med ett annat par där båda gillar att gå på ullared
    *kul*

• minisnutt

Pennye: Ja, vi åker 0:00 så att vi hinner sova 1-2 timmar innan vi går in

• minisnutt

Någon som vet om de har fått in sommarkläderna? Och någon som vet om det är nåt uppträdande på lördag så det är myckt folk?? (hittade inget på hemsidan)

• Stampe

Här är en till som ska dit på lördag .
    Hoppas på lagom mycket folk, förra gången vi var där fick vi köa 2 timmar för att komma in .

minisnutt: En kompis till mig var nere för ett tag sedan och hon sa att de hade fått in sommarkläder. Hon hade hittat en hel del till sig själv och barnen .

• Pennye

Minisnutt: Oj då åker ni ju mitt i natten Det kan behövas några timmars sömn innan man går in. Men jag skulle nog inte klara av att somna då...det är precis som dagen innan julafton

rebmetpes: Det finns inte någon skoavd inne på Ge-Kås, men det finns en skoaffär utanför. Skobo eller lik. tror jag den heter, ska nog vara ganska billig.

• Pennye

Kikade runt lite på hemsidan och det verkar inte som det ska vara någon uppträdande på lördag.

• Ekorrfamiljen

Sko-Boo och Skokanonen finns väl utanför om man letar skor.

//Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden