• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Heleri

Har de några trädgårdsgrejor där? Växter förstår jag att de inte har, men andra tillbehör kanske?

• Jess Gbg

Var på Ullared/Gekås i veckan.
    Jag brukar aldrig annars hitta ngt till sambon förutom kalsonger och strumpor.
    Men denna gången fanns det massa snyggt på herravdelningen.
    Köpte flera par shorts och en skjorta, jacka och t-shirts.
    Däremot hittade jag inte mkt till mig själv på damavdelningen.

Men det fanns mkt till barn. Sen hann jag inte med så mkt mer, för då hade lilltjejen fått nog.

• Jess Gbg

Heleri

Nä, jag tror inte dom har trädgårdsmöbler...har jag aldrig sett i alla fall.

• Jess Gbg

Förlåt trädgårdsgrejer skrev du.
    Typ spadar och sånt har dom lite grann. Köpte lökar där en gång också.

• Ankan 77

Jag såg att de hade trädgårdsslangar och slangkopplingar när jag var där för några veckor sedan.

• Pennye

Då kanske de har balkongbord att hänga upp på räcket,eller vad tror ni som varit??

• Tessou

Åh, älskar oxå Ullared! Fast nu är det massor av år sedan jag va där..
    Har inte varit där sen jag bodde hemma..

Någon mer som ääälskar de små söta stugorna som finns alldeles i närheten?
    Vid det där JÄTTE-berget ni vet? Åh, de är sååå mysiga!

• Tessou

Skulle vara kul om man kunde samla ihop lite folk från fl och åka tillsammas.. på såna där bussresor som går över halva Sverige!

Fast om jag ska med så vill jag åka då jag fått barn så man kan köpa MASSA söta bebiskläder.. och det dröjer väl 100 år.. sambon vill ju inte just nu...

• Pennye

Tessou: Varför vänta tills du fått barn ??? Man kan åka både nu och sen

Jag har inga barn men handlar för 3000 :- varje gång ändå, men jag handla saker till min syrras o kompisens barn + massa mer

Jag åker till Gekås ca 2-3 ggr per år

• Lussan5

Tessou; De har börjat att anordna "tjejhelger" i de där "röda små stugorna". Det är väldigt omtyckt. Man åker dit, shoppar, bor i stuga, dricker vin och bara myser under en helg.
    Dessutom finns det ett sånt där träkar som man kan bada utomhus i oxå.
    Som upplagt för en kul helg

Själv bor jag 2 mil från Gekås och är där minst 1 ggr per månad, iaf när det är lågsäsong. Under högsäsong brukar jag bli insläppt bakvägen för att slippa köa, av några vänliga polare som jobbar där.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden