• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Mella72

lillan76-Annars kan man klicka på "Lägg denna tråd till mina favortiet här under så hamnar den där automastiskt utan att man behöver skriva nåt (om man inte vill det förstås)

Är det någon som vet hur det är med galonbyxor i stl 86 på Gekås?
    Har de regnstövlar till barn där eller får man gå till skoaffären där utanför då?

• Nessii

Nu har det varit väldigt lugnt här ett par dagar så det är bäst att jag livar upp tråden liiiite...

Jag ska till Ullared den 27 april jag o mammsen tar en bussresa o vi åker från Mantorp kl 5.15 på morronen *gäsp* brukar åka bil annars men kände att jag inte orkar att försöka att ragga ihop folk till det + att jag är i vecka 28 eller någe sånt då så jag kanske inte pallar att köra så mycket själv... Men här ska det handlas lite barnprylar... kläder till mig själv är bara att glömma om det inte finns lite snygga mammakläder förstås..

Nessii

• Lejra

Åh det fanns en tråd om ullared!
    Vi funderar på att åka dit på lördag, så min fråga till er som varit där innan är det väldigt mycket folk på lördagar eller det är okej? funderade på å vara där till dom öppnar isåfall så man har hela dagen på sig!

• Jen nifer

har dom fått in mycket till vår o sommar?
    Funderar på att åka snart med

• Humla78

Hej! Är det någon här som har koll på hur deras legoutbud är och hur priserna ligger? Helst vill jag ha tag på en riddarborg i lego, tror ni de kan ha det?

• Jotti

Jag ska dit på lördag och undrar om det är någon som vet om det finns några lära-gå vagnar där och i så fall, hur mycket kostar de?

• Skumpis

Ja, de har lära-gå-vagnar. Tror det är BRIOs. Minns inte pris men bra mycket billigare än i vanliga affärer.

• Ekorrfamiljen
    Legot är superbilligt, men det brukar inte finnas så stort utbud..
    //Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden