• mammutten81

nya ullared/gekås-tråden

Här skrivs allt om Ullared och Gekås!

MEN uppmanar alla till att försöka svara på de flesta, i förra tråden blev man ofta ignorerad om man inte skrev om barnsaker eller barnkläder.

HÄR får man fråga om allt från kostnader, storlekar, öppettider, modeller, ja allt!

Ni som är nya kan gå in på www.gekas.se

Själv har jag en planerad bussresa i mars, där jag åker 02.00 på natten!!

• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Jenny

Nu är det bokat! Vi ska åka ner på tisdag!

Mamma till Alice 050510
  • Skumpis

maria81 - Jag vet att de har myggnät iallafall. Till vanlig vagn...

• Tygbiten

Förra gången jag var där hade var under en höstlovsvecka , en fredag. Det var inte så mycket folk att man behövde köa men mycket barn bland kundvagnarna.
    Så vi sa att nästa gång åker vi inte när det är lov så det blir nu på fredag.(innan lovet börjar)
    Vi brukar åka 2 grr om året, höst och vår. Vill gärna åka vid denna tiden så att det går att få tag på kläder i butikerna hemomkring om man inte hittar där. Tex jackor och overaller, det blir fort utplockat i butikerna hemma innan säsongen startar.
    Håller på att göra en måttabell av familjen så jag vet vilken storlek jag ska ta. Finns inget värre än om man hittar något snyggt och så vet man inte vilken storlek det ska vara.
    Så på fredag laddar jag med måttband och måttabellen och drar iväg de 24 milen (enkelresa)tillsammans med kompisen.

• Jenny
    Idag har vi varit där- riktigt kul var det o inte så mkt folk! Köpte bla massa presenter till kommande kalas o BMX-vagnen.
    Mamma till Alice 050510
  • jeanna

SKa till gekås nästa måndag. Kan nog inte låta bli att handla lite babygrejjer då,trots att det är lite tidigt kanske(har bf i sept) Men vem kan låta bli när man ser alla gulliga och BILLIGa grejjer=) Ngn som har bilder på mammakläder köpta i ullared.....

• Spegel

Ska till Gekås igen i sommar. Såg förra gången en mamma med syskonvagn där inne.. men när jag kom till kassorna såg jag att där kunde omöjligt en dubbelvagn kommit ut.. Så nu är jag i samma sits.. måste ha syskonvagnen med mig alternativt köpa en vagn vilket känns mycket onödigt.. Kommer man ut ur gekås med en dubbel??

• Skumpis

famale - Jag undrar mer hur man tar sig fram där inne med en syskonvagn

• Beckah82

Jasså finns en sån tråd =))

Jag ska till GeKås nästa vecka med syrran...var länge sen sist fast jag bor så pass nära =)

• Heleri

Jag ska dit tor-fre, har bara gjort en inköpslista på bebissaker, men vad mer kan man köpa? Har ni gjort några andra fynd???

• Spegel

skumpis: givetvis tar man sig fram.. dubbelvagnarna är ofta smidigare än kundvagnarna..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden