• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • eid
    Cfmilla skrev 2016-02-25 04:36:36 följande:
    Jag vet inte om jag ser i syne eller om strecket är rött? Ser liiiite mer rosa ut i verkligheten än på bilden, men jag kan se fel med. Apotekets egna, vet inte om det är ett spök? Taget inom tiden.
    Jag ser ett rosa streck på översta, det undre är mer gråaktigt på min skärm. Håller tummarna för att det är något!Glad 

Själv är jag på BIM-2 men vågar inte testa än, väntar nog till söndag :)
  • Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-25 04:36:36 följande:

Jag vet inte om jag ser i syne eller om strecket är rött? Ser liiiite mer rosa ut i verkligheten än på bilden, men jag kan se fel med. Apotekets egna, vet inte om det är ett spök? Taget inom tiden.

Men du! Grattis! :D

Själv fick jag negativt imorse på testlagrets. Hade så ont,träningsvärk i nedre delen av magen under natten.
  • Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-25 08:25:29 följande:

Men du! Grattis! :D

Själv fick jag negativt imorse på testlagrets. Hade så ont,träningsvärk i nedre delen av magen under natten.

Vågar inte riktigt ropa hej än

Vilken dag är du på?
  • Gylleneprinsessa

Ajaj. Jag fick mens i morse så det är bara att ta en värktablett (ruskig mensvärk) och börja på ny kula om någon vecka. Typiskt. Jag hoppar över till BIM Marstråden.

• Cfmilla

Hur mycket kan man stirra på ett gravtest.... JÄTTEMYCKET! Hahaha

Jag köpte ett cb nu på rasten, hade hållet mig typ 4h men om jag glodde tills ögonen ploppade ur så kanske jag såg någo! Haha

• Lilla Luna

BIM -3/4/5

Cfmilla skrev 2016-02-25 09:04:50 följande:

Vågar inte riktigt ropa hej än

Vilken dag är du på?

• Lilla Luna

Bild! Så kan vi båda stirra. :)

Cfmilla skrev 2016-02-25 12:05:18 följande:

Hur mycket kan man stirra på ett gravtest.... JÄTTEMYCKET! Hahaha

Jag köpte ett cb nu på rasten, hade hållet mig typ 4h men om jag glodde tills ögonen ploppade ur så kanske jag såg någo! Haha

• Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-25 12:12:26 följande:

Bild! Så kan vi båda stirra. :)

haha du är för skön. Svårt att få på bild. Nu är ju bilden tagen efter tiden såklart... Går ju knappt att se. Haha

• Lilla Luna
    Cfmilla skrev 2016-02-25 13:53:07 följande:

haha du är för skön. Svårt att få på bild. Nu är ju bilden tagen efter tiden såklart... Går ju knappt att se. Haha

Anar något!
Svar på tråden BIM februari 2016