• soofa

BIM februari 2016

Jag har letat men inte hittat någon tråd för oss med BIM i februari 2016. 

Jag hade hoppats på ett plus nu i januari, men mensen verkar komma på måndag eftersom mina spottings har kommit som de brukar. Nu siktar jag på ett plus omkring den 11 februari istället och hoppas att ni är många som vill följas åt. Glad

• Svar på tråden BIM februari 2016
  • Cfmilla

Över från igår under från idag... Liten ökning kanske, men inte helt övertygad än! Haha ont i brösten har jag.
  • Lilla Luna

Positivt ju! Grattis! :D

Cfmilla skrev 2016-02-26 08:22:42 följande:

Över från igår under från idag... Liten ökning kanske, men inte helt övertygad än! Haha ont i brösten har jag.

• Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-26 12:21:37 följande:

Positivt ju! Grattis! :D

aaaaah jag dör lite!
  • sebbejonte

Jag lämnar denna tråden nu. Vi fick precis svar från läkare att min sambo inte har några spermier :(

• Mammamiia10
    sebbejonte skrev 2016-02-26 15:25:04 följande:

Jag lämnar denna tråden nu. Vi fick precis svar från läkare att min sambo inte har några spermier :(

Nej!!! Skickar en kram:(
  • Lilla Luna

Nej! Stackare. tycker så extremt synd om er.
  • Cfmilla

usch då :-/
  • Lilla Luna

Okej... HJÄLP! Tokblankt imorse. Tänkte att nu inväntar jag mensen istället. Av någon anledning tog jag ett test nyss. Började ana något svagt ganska tidigt men tänkte att det bara var färgrester. Men det är ett streck! Får det inte på bild. Hörde mig själv säga "det är något där, det är fan rosa!" Alltså... jag fattar inget! Blir ett till test på söndag.

• Cfmilla
    Lilla Luna skrev 2016-02-26 19:23:58 följande:

Okej... HJÄLP! Tokblankt imorse. Tänkte att nu inväntar jag mensen istället. Av någon anledning tog jag ett test nyss. Började ana något svagt ganska tidigt men tänkte att det bara var färgrester. Men det är ett streck! Får det inte på bild. Hörde mig själv säga "det är något där, det är fan rosa!" Alltså... jag fattar inget! Blir ett till test på söndag.

Var tvungen att ladda ner det och förstora, haha! Jag tror fan jag anar något!!!! hatar att de inte syns på bild. Mitt predictor early från förut är jättetydligt nu. Vågar man lita på det då tror du?
Svar på tråden BIM februari 2016