• Mika86

BF Augusti 2016

Skattenmust förstår det, även om det va ditt val så är det ju en stor omställning, lite synd om tösen att inte lära känna sin pappa så för antar att det bli lite eller ingen kontakt? Svårt med ett annat land.

Huvudsaken är ju att alla mår bra o särskilt du o bebisen

• Mika86

Skattenmust oj är det en sån där med aåskev kvinnosyn så förstår jag att du må bättre nu. Inte alls insatt i olika religioner o så men vet att det finns såna som nästan vill läsa in kvinnorna för att de inte ska få synas

Verka som detta blir bra både för dig o tösen ju underbart att höra att du mår bra

Friusdius ser ingen bild :-/

• Mika86

Skattenmust oj ha shit, kan lugnt säga att det va ett riktigt bra val du gjorde som lämnade honom, jag hade inte heller stått ut att bli behandlad på det viset.

Är jätte glad för din skull att allt vänt till o bli riktigt bra medvind nu

• Mika86

Skattenmust låter verkligen som ett helvete du hade där ett tag med honom, jag hade aldrig heller tillåtit honom att ta dit dottern med tanke på att det bombas där, man håller sig ju lixom så långt ifrån krig som man kan.

Skönt ändå att du tog dig därifrån. Få ha alla oss här inne som extra stöd.

Friusdius det ser misstänkt ut men tycker det är svårt att se könet på det hållet. Vi ha haft lyxen att få se underifrån

• Mika86
    skattenmust skrev 2016-05-01 09:12:14 följande:

Det har varit jättejobbigt....det blev till slut hot osv, å det tar jag bara inte. Å lever på mig som en parasit..

Vår dotter kommer aldrig att få pass med honom, Never.

Han var inte alls sådan i början, men det blev värre å värre hela tiden..

Tack vännen 

Ja hot ska man aldrig ta men är nog tyvärr många som inte går vidare ändå o särskilt inte som gravida.

Blir väl ensam vårdnad för dig nu iom att han flyttat ur landet med?
  • Mika86

Skattenmust jisses vad skönt, då få du verkligen ha henne i fred, låter ju jävligt illa att säga så egentligen men i detta fallet är det ju det enda som är vettigt o förnuftigt då han verka blivit en riktig skitstövel.

Haha ja mirakel är hon verkligen med tanke på din hälsa

• Mika86

Jag har fotat magen flitigt, finns en del som är nyfikna på hur magen växer så blivit att man fotat o lagt upp på instagram. Tog bild i v 21 o sen 23 o ser skillnad på bara två veckor <3

Ang mammakläder har jag köpt 2 par jeans bara, har en del vanliga överdelar o en del mamma överdelar sen innan men byxor sliter jag upp. Till sommaren blir det nog mycket klänningar, köper kanske några shorts, beror på hur varm sommaren blir med.

Äntligen har det börjat synas utanpå magen när bebisen sparkar så underbart att ligga o titta på

• Mika86

Skattenmust grattis till frisk förklaringen vilken medvind du har i allt nu så underbart

Mulan nä fy fan, jag hade blivit galen verkligen det är ju nåt de måste fixa fort.

Är jätte mysigt det här med att förbereda, vi ha tvättat upp kläderna o lagt på plats o spjälsängen har blivit tom o hamnat på rätt höjt, förlossningsväskan är packad, allt utom kameran o mobilladdare. Mycket mer kan vi inte göra

• Mika86

Mulan haha nä ibland är man extrem lite trist med när det inte finns så mycket vi kan göra utan sängen är på plats då tösen använt den o vagnen.

Tre ombyte till bebisen, pyjamas, filt, mössa, mjuka kläder till mig o åka-hemkläder, badlakan, hygienartiklar (duschkräm tandborste osv), underkläder, amningsinlägg, nattkläder, kamera, mobilladdare o en napp

• Mika86

Jo det känns länge till men ändå som du säger, det gå jätte fort.

Snart sommarlov o de sista 10 veckorna ska jag ta det så lugnt som möjligt för att slippa en prematurfödsel så bättre att göra allt nu innan

Svar på tråden BF Augusti 2016