• Mika86

BF Augusti 2016

Kela jag va tvungen att göra en sån lista hue sent jag ön packat haha grötig gravidhjärna kanske

Minstingen här ser ju hur de andra gör men fattar ju inget hon heller än, de behöver bli lite äldre för att förstå vad som faktiskt händer.

Haha jag är nog knäpp så men tycker inte det är SÅ jätte jobbigt att va gravid ändå konstigt nog, är kanske att man glömmer med, har 2-2,5 år mellan alla barnen så visst tätt men inte jätte tätt, haft ett MF med.

Haha ja lång leveranstid på de kan jag hålla med om.

Nmg jag kommer nog va hemma till augusti 2018 iaf, ha inget jobb att gå till heller så ingen panik där precis

• Mika86

Usch era stackare med såna problem med foglossning, jag har lite men inte så extremt ändå, finns ju en del som kan hjälpa som tur är, hoppas ni få igenom sjukskrivning ni som behöver det

Kela håller med, nu bli det verkligare på nåt vis, bli mer o mer verkligt för varje besök, jag ska på ul den 4e o BM den 10e, underbart ju

• Mika86

Jag känner med sånt obehag efter att man legat på rygg en stund, bli ju värre ju närmare bf man kommer.

Brukar oxå gärna ligga på rygg i normala fall eller mage, har problem med nacken så ibland måste jag ligga på rygg även som höggravid, få då ligga som en korkskruv, höfterna på sidan o nacken platt

• Mika86

Linutis grattis o välkommen

Snuttispluttis det där med ort lät ju jätte kul, vi kanske kunde göra om bf listan o lägga till ort, om du orkar mulan?

• Mika86
    Mulan91 skrev 2016-04-29 10:28:02 följande:

Har inga invändningar sålänge alla lägger till sin del som vi gjorde förut :) problemet e hos familjeliv bara , själva sidan har något fel så det har inte gått att uppdatera listan, vi kanske kan försöka igen i helgen, om inte det går får jag ta kontakt med service

Då kan jag börja o ni andra kopiera o fyller på

BF lista med ort

Mika86, 29 år, sjätte barnet, en pojke, Tingsryd (södra kronoberg)
  • Mika86

BF lista med ort

Mika86, 29 år, sjätte barnet, en pojke,bf 25/8 Tingsryd (södra kronoberg)

Nmg, 32 år, bf 25/8, andra barnet pojke, gävle

Hallonpajen, 39 år. tredje barnet, pojke BF 29/8, Bjärred (utanför Lund/Malmö)

• Mika86
    Mulan91 skrev 2016-04-29 13:27:47 följande:

Snyggt! Gillar att vi har datumen i ordning så vet man i augusti vilka som kör först haha xD

Shit jag tänker fortfarande på Zerah, man måste ju liksom ta bort henne :(

Usch ja jag med, stackaren, undrar hur de mår nu egentligen
  • Mika86

Jo det är extra jobbigt om det är en riktigt fin sommar,ha en pojk född 9/9 o minns det som rätt varmt den sommaren så mycket klänningar o svettningar.

Här blir det en lugn sommar, beror på hur mycket sd jag har, vill inte ha en prematur igen utan gå till v 37-38 iaf. Blir iaf en runda till Jönköping o datamässan så få vi se vad vi gör mer, blir dagsutflykter iaf då vi har djur att gå hand om

• Mika86

Snuttispluttis håller med, vi ha en som är född i maj 2006 o då hade vi en grymt varm sommar, vi typ bodde i affären där jag jobbade under graviditeten, va olidligt för honom o han bara skrek.

Skattenmust åh gud vad skönt att levervärden blivit så bra, underbart o vilken lättnad med. Tråkigt med gubben bara därför du varit oaktiv här misstänker jag. Hoppas det löser sig bra iaf för dig o prinssesan

• Mika86

Snuttispluttis jo va första barnet då så va riktigt tufft, ha tre vinterbarn o är mycket lättare

Skattenmust åh vad skönt att du känner så nu, va rädd att du blivit lämnad o mådde dåligt över det. Skönt att du må mycket bättre nu iaf på både det planet o ang din hälsa

Svar på tråden BF Augusti 2016