• Mulan91

BF Augusti 2016

Haha min sambo lämnar också gärna disk framme xD jag har inte sagt nåt för han jobbar hela dagarna... Men det skulle vara skönt om man slapp plocka in en massa disk. D så drygt o böja sig osv nu -_-

• Mulan91

Jag vågar inte ens gå till stranden vi har här haha :( det är en riktigt lång och brant nerförsbacke dit och jag klarar knappt att ta mig upp sen. Får ta mig till en annan strand!

• Mulan91

Kela hahaha jag är också som en tickande bomb nu, känner av hormonerna nästan mer nu än under hela graviditeten xD du är inte ensam!

• Mulan91

*äckelvarning*

Min slempropp gick i samband med att mina värkar startat, hela grejen ramlade ur :P såg ut som blodigt slem, en ganska stor klump.

Haha Moen jag tänkte kanske ta bussen ner till Vårbystranden och bada där. bara för att det går en buss dit! Men jag gillar inte den stranden egentligen så det blir en sista utväg. En kille drunknade där när jag var 14, har typ inte kunnat bada där sen dess. Men den här värmen kanske äntligen lyckas få mig att bada igen

• Mulan91

Hazel Graze haha min sambo är också chilenare xD

Kela jag frågade runt lite om foglossning efter FL, i vissa fall kan det hålla i sig under amningen. Men de flesta sa att det försvann efter FL :) bara en jag känner som hade fortsatta problem och hon hade riktigt grov foglossning under själva graviditeten.

• Mulan91

Ja grattis till bostaden!! Vet om vilken lättnad det är att ha nåt eget! Är själv ganska nyinflyttad i en lägenhet i Stockholm :)

• Mulan91
    Hazel Grace skrev 2016-07-22 21:45:07 följande:

Mulan91, va kul! Då kan du ana hur mycket det lät på läktarna med hundratals supportrar ;)

Chi-chi-chi Le-le-le, VIVA CHILE hahaha
  • Mulan91

Hej Zarisen! Tack för en glädjande uppdatering :) fantastiskt att det gått så bra för er!! Många kramar :) det är en till som fick lite tidigare här inne om jag minns rätt!

Haha 3 chilenar-bebisar här inne :D

Misszandra har du druckit hallonbladsté? Och haft sex? Och gått i trappor? Haha jag tror att de metoderna om nåt kan sätta igång en. Men självklart bara om bebisen faktiskt är redo :)

• Mulan91
    Zarizen skrev 2016-07-24 14:32:11 följande:

Här är lilla Brooklyn

Hur fin som helst!! Grattis igen :) jätte söt pojk du har!
  • Mulan91

Jag mådde sådär dåligt för ett par dagar sen men nu mår jag bättre igen!

Förvärkar har jag fått i kanske två veckors tid men igår gjorde de så ont så jag fick stanna upp (var och promenerade). Jobbigt för er som haft så jobbigt och så länge :/ snart är det över, håll ut!! <3

Svar på tråden BF Augusti 2016