BF Augusti 2016
Tack för alla tips :) hade inte ens tänkt på att köpa lakan till barnvagnen haha suck. Kommer nog också köra mycket filtar istället för täcke.
Tack för alla tips :) hade inte ens tänkt på att köpa lakan till barnvagnen haha suck. Kommer nog också köra mycket filtar istället för täcke.
Jag är jätte intresserad av naturlig medicin så har läst lite om hallonbladsté :) tänker definitivt dricka det också. Man ska inte börja innan vecka 34-35 så jag måste vänta lite.
Det ska ge effekterna du pratar om och eventuellt hjälpa om man håller på att gå över tiden. Varför inte tänker jag :)
Jag skulle gärna vilja åka bort haha så får jag chansen gör jag det. Kommer vara hemma så mycket sen ändå xD
Wow 19000 haha. Iofs jag vill inte ens räkna ihop kostnaden för allt jag köpt den här gången. Var mer ekonomisk med första barnet haha. Men känner lite att det här blir vårt sista barn... Så varför inte liksom? Man kan ändå sälja det mesta sen :D inte för att jag räknar med att få tbx allt :P hahaha långtifrån.
Tjejer det skulle vara jätte roligt att höra om era konstigaste eller mest generande graviditetssymptom! :D
Jag kan börja... Jag tycker att det konstigaste hittills varit det jag berätta förut, att jag tydligen går runt nu och luktar som en bebis HAH.. Mest generande hmm, tycker magen kan låta sjukt högt nu av luft därinne hahaha riktigt högt... Och ådrorna på brösten, ser jätte läskiga ut! Hoppas få läsa lite av era "åkommor" :D grattis till oss och en ny månad!
Intressant att läsa om hur ni haft det haha :) graviditet är verkligen en vacker men ändå inte vacker upplevelse haha. Roligt att vi har den här tråden och kan dela med oss av våra pinsamheter ;)
Hemorrojder försvinner ofta av sig själv men d finns fall där man får operera bort de. Antar att de gäller riktigt stora eller envisa fall :)
Jag vill gärna se amningskläderna! :) jag köpte först två amningsbh på HM men de var så obekväma, de hade nån grej som bokstavligen skar in i sidan på mina redan känsliga bröst. Köpte nya nu på Lindex som är som en dröm och de var inte alls för dyra. Köpte en sån sån där spandex grej också som ska hjälpa dra in magen sen , men utan stöd jag vill inte ha en sån där ordentlig gördel haha rädd att d ska sabba musklerna.
Ang d där me ont i skinkan har jag läst att foglossning kan stråla ner på det sättet, dock har min inte gjort det. Sover ni me kudde mellan knäna? Krya :)
Jag vill gärna ha amningskläderna :)
Nefermiw skulle man inte undvika bygel pga risk för mjölkstockning? Har undvikit det den här gången :o annars brukar jag föredra bygelbh. Du har rätt i det där med storleken, mina bröst blir flera storlekar större av amningen... Men köpte ändå amnings bh nu :/ de jag hade passade inte heller längre... Kmr väl få köpa ännu fler sen :/
Hazel jag bhvr inte ta alla haha :)
Jag vill gärna ha de svarta och vita, beige och brunt kan jag skippa så ta dom om du vill :)
Kela hur gör man det här smidigt? Haha