• Mulan91

BF Augusti 2016

Nån här som tränar nånting? Har köpt en sån där yoga boll jag tänkte ge mig på :)

• Mulan91

Håller med Kela :) jag hade samma situation nyss med en gäst som stannade i två veckor och som varken talade svenska eller engelska. Det visade sig vara trevligare än jag tänkt, de förstod att jag inte orkade så mycket så jag tog min tid och gjorde det jag ville göra, typ degade. När jag kände för det sä umgicks jag med dom.

Det går bra ska du se! :)

• Mulan91

32+5 och ligger 11kg plus :)

Jag tror man kan låna pump på BB, iaf här i Stockholm. Kolla med din BB :)

• Mulan91

Jag fick sådär jätte jobbigt med andningen när det var min första barn :/ inge kul! Kunde halvt få panik haha! Nu känns det inte lika farligt men finns tid kvar, man vet ju aldrig hehe.:

Min har också legat med huvudet neråt ett par veckor nu och i princip samma läge, han/hon vrider sig lite men fötterna är alltid i mitt högra revben haha..

Har nåns mage sjunkit än? Min sitter ganska högt än så länge

• Mulan91
    Kela1981 skrev 2016-07-09 06:36:19 följande:

Jag tycker också att magen sitter ganska högt även om bm säger att bebis ligger långt ner.

Ha ha ha här är en till som har fötterna vid höger revben :)

Kommer att bli spännande när magen sjunker :) då vet man att mållinjen närmar sig :D haha revbens sparkarna e hemska :( ibland hoppar jag till när jag e ensam ute bland folk haha
  • Mulan91

Alltså jag faaaattar inte skillnaden mellan förvärkar och sammandragningar? Har också börjat få lite halvt ont som mensvärk, då och då, inte så jätte ofta. Är det sammandragningar eller förvärkar? Fattar inte -.- haha

• Mulan91

Jahaaaaa är det därför min mage varit stenhård till o från..! Jag fattade inte :P

Då e förvärkarna den där mensvärken jag känt ibland.

Nu förstår jag. Finally xD tack!

Och välkommen Mal Mal! :D

• Mulan91

Grattis i förskott!

Och usch! Vad jobbigt. Min foglossning har lugnat ner sig sjukt nog, men känner av annat. Vi är nästan i mål, håll ut! :)))

• Mulan91

Ja tack skönt att äntligen veta vad som är vad haha! Min livmoder blir stenhård ganska ofta tycker jag :/ idag känner jag mig konstig. Magen har sjunkit lite och jag har förvärkar till o från. Och mår illa :/ usch.

Svar på tråden BF Augusti 2016