Snuttispluttis skrev 2016-07-30 22:04:21 följande:
Åh vad skoj och spännande Moen!
Vad mysigt Kela! Hade varit kul om min dotter förstod att det kommer en bebis snart. Hon vet att det är nåt speciellt med magen, men mest gillar hon att pilla mig i naveln (som putar ut) :P
Är också törstig hela tiden! Och känns som jag har en melon (eller ett bebishuvud, hehe) mellan benen när jag går. Både vill att de tyska dra igång och att det ska dröja. Vill ha ut bebisen, men vill ha mer tid med bara min dotter också :/
Ja det är jättemysigt men ändå svårt att veta hur mycket hon egentligen fattar. Hon är ändå så liten :/
Håller med dig i att man längtar efter bebis men samtidigt vill passa på att njuta ordentligt av tiden med dottern. Jag blir lite deppig nästan ibland när jag tänker på att hon inte vet vad som väntar och att hon behöver dela med sig av framför allt mamma inom en väldigt snar framtid. Vill liksom kunna ge henne extra mycket kärlek de veckorna som är kvar nu.
Tror hon känner av det också för det är väldigt mycket gosande här hemma och hon är väldigt mammig :)
Jag tycker det är bökigt att luta mig framåt också. Känns som magen tar emot mot låren så fort jag försöker nå något ha ha ha ha