BF Augusti 2016
Jag tänkte inte säga nåt men det är öppet för allmänheten så hon skulle kunna komma dit och se mig, tror inte hon skulle gå dit faktiskt men hon kan ju om hon vill. Min man tycker det är jobbigt och säger att han blir nervös varje gång det är uppstår behov av barnvakt över vem vi ska välja.(Hans mamma har säkert gnällt) jag har sagt att jag känner mig trygg med att lämna han hos min syster, och hab har sagt att jag kan välja så att vi inte tjafsar. Men det könns inte så kul det heller att han låter mig välja bara för att vi inte ska bråka, könns som att han inte förstår anledningen hur mycket jag än förklarar.
Dessutom vill min dotter umgås med min syster än stt jag ska ringa hit svärmor och de ska hänga hör när jag är borta.
Måste hon veta att du ska dit och att din syster är barnvakt? Om ni vet att hon bara blir sur så berätta inte. Vad tkr din man om att hon inte får vara barnvakt? Tror du han kommer berätta om han vet att hans mamma blir ledsen och besviken?
Sen tkr jag absolut att du ska sticka dit om du vill, och du litar ju på sin syster. Så där finns inga problem, jag tkr inte heller att du ska strunta i att göra grejer som du vill göra pga hur din svärmor kan reagera och vad hon kommer tycka, inte ditt problem!