Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Tack! De räknar ut det direkt, ingen väntetid. Och man får en konkret siffra som de kan förklara om man vill. Var sjukt nervös innan men nu - Fågelkvitter och fanfarer!
Min moderkaka sitter i bakvägg så det är nog inte den. BM trodde sköra slemhinnor eller livmodertappen. Det har inte kommit mer. Puh! Men det gör ont i ryggslutet.
Grattis till alla era graviditeter här inne! Inte varit så aktiv de sista, men ska snart gå med i nån ny tråd för nu efter missfallet efter första IVF:en så ska vi äntligen köra igång med IVF 2 nu om någon vecka, spännande! =) Men blir så glad när jag läser om hur bra det gått för många av er som jag följt sen starten! Kram på er
Lycka till med försök nummer 2! Ni går in i det försöket med vetskapen att ni KAN få ett plus. Kommer ihåg att det betydde en del för mig efter MA:t första försöket.
Lycka till med försök nummer 2! Ni går in i det försöket med vetskapen att ni KAN få ett plus. Kommer ihåg att det betydde en del för mig efter MA:t första försöket.
Idag har vi varit på privat ultraljud. Allt såg bra ut med bebisen, hon visade varenda liten kroppsdel kändes det som. Men en sak gör mig väldigt förbryllad. Barnmorskan sa att moderkakan sitter i bakvägen o inte alls långt ner. För två dagar sen sa läkaren på gynakuten att den sitter långt ner i framvägg. Vet inte riktigt vad jag ska tro nu...
Grattis till alla era graviditeter här inne! Inte varit så aktiv de sista, men ska snart gå med i nån ny tråd för nu efter missfallet efter första IVF:en så ska vi äntligen köra igång med IVF 2 nu om någon vecka, spännande! =) Men blir så glad när jag läser om hur bra det gått för många av er som jag följt sen starten! Kram på er
Åh lättnaden efter ett lyckat KUB! Jag bara sitter och ler vid mitt skrivbord.