Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Kub utfört och vul.... Inget foster.. har tillbakavuxit... hinnsäck en hade ff vuxit, därav mina fortsatta symptom.. Fostret dog strax efter första vulet i v 7+3... tomhet, hopplöshet och tröstlöst....
Jag har fått en helt sanslös huvudvärk. Igår var det 8:e dan i rad. Vet inte vad jag ska ta mig till och vet inte hur jag ska klara av att jobba. Nån som har nåt tips som inte involverar alvedon? :(
Nu brukar man ju inte få problem med blodtrycket i graviditeten så tidigt, men kanske värt att kolla upp? Då jag fick högt blodtryck efter v 30 i graviditeten fick jag problem med huvudvärk.
Kub utfört och vul.... Inget foster.. har tillbakavuxit... hinnsäck en hade ff vuxit, därav mina fortsatta symptom.. Fostret dog strax efter första vulet i v 7+3... tomhet, hopplöshet och tröstlöst....
Jag har fått en helt sanslös huvudvärk. Igår var det 8:e dan i rad. Vet inte vad jag ska ta mig till och vet inte hur jag ska klara av att jobba. Nån som har nåt tips som inte involverar alvedon? :(
Usch, jag har hört att migrän kan gå åt båda håll: bli bättre eller sämre. Det är väl som med allt annat med graviditeten. En del får tjockt fantastiskt hår, jag fick vikar vid tinningarna. Tur att jag inte är fåfäng. :)
Men jag har också migrän (om än inte ofta) och kan inte ens tänka mig hur det känns att ha det var och varannan dag. Fy fan, det är ju fruktansvärt.