Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Skönt att höra, Libra.
Tack för tumhållningen! (Jewel, du med!)
Det gick finfint idag! Så HIMLA lättad. Maken dansade precis tillbaka till jobbet, så glad han är att allt verkar bra och att jag inte är ett enda svart orosmoln just nu!
Allt såg bra ut med bebisen. Puh! Det är bara min livmodertapp som blöder. :)
Har fått tid för RUL, 26 maj.
Hoppas det går bra för er andra som ska göra ultraljud i veckan.
Tydligen kan slemhinna växa utanför livmodertappen ibland. Då blöder man lätt vid t ex samlag eller avföring. Så inget farligt! :)
Gingerpool och Libra1: Vad skönt att allt ser bra ut för er!!
Och vad kul att få ett RUL-datum, Libra! 26 maj känns ju verkligen inom räckhåll.
Ja, härligt att allt såg bra ut idag! Det är en sån lättnad att gå från ett lyckat ultraljud.
Jag har fått tid för RUL den 24 maj, längtar! Har inget besök på MVC planerat förrän efter det men funderar på att ringa o få en tid ganska snart för att lyssna på hjärtljuden. Är i v 15+3 idag. Jag lyssnade på hjärtljuden i v 15+3 med dottern såg jag nu när jag läste min dagbok från förra graviditeten. Hade varit skönt att få lyssna lite, speciellt eftersom det fortfarande kommer lite brunt blod..
Lycka till imorgon Pusheen! Min känsla är att allt är bra med din bebis :) <3
Och grattis till alla ni andra som fått fina ul-stunder!