• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Pusheen
    Kajo skrev 2016-04-28 21:31:55 följande:

Lycka till imorgon Pusheen! Min känsla är att allt är bra med din bebis :) <3

Och grattis till alla ni andra som fått fina ul-stunder!

Tack, söta Kajo <3
  • Gingerpool

Jag har RUL 26 maj, men min BM har bokat in mig för att försöka höra hjärtljud den 6 maj också! Det gjorde mig glad att hon försöker vara tillmötesgående med min oro.

Är det någon som tecknat gravidförsäkring? Jag gjorde det igår, men den kickar inte in förrän i början av veckan 23.

• Libra1
    Gingerpool skrev 2016-04-29 10:49:54 följande:

Jag har RUL 26 maj, men min BM har bokat in mig för att försöka höra hjärtljud den 6 maj också! Det gjorde mig glad att hon försöker vara tillmötesgående med min oro.

Är det någon som tecknat gravidförsäkring? Jag gjorde det igår, men den kickar inte in förrän i början av veckan 23.

Då har vi samma dag. Spännande! Vi ska också få lyssna på hjärtljud innan. :)

Jag har väntat lite denna gången med försäkringen. Gör det efter RUL.
  • JOLI

Kraftig mensvärk idag, vet inte vad jag ska ta mig till!! Så fruktansvärt rädd

• Pusheen

Rosa moln och fågelkvitter var det här!

Har fått se en superaktiv liten kotte sprattla runt.

Risken för kromosomavvikelser är 1:20000! Superlycklig!!

Jag får väl ge mig nu.. Det ÄR en liten kotte där inne trots att jag inte känner något

• Amie77
    Gingerpool skrev 2016-04-29 10:49:54 följande:

Kommer att fixa med sånt efter RUL iom att den inte gäller ändå.

Pusheen: Så härligt! Grattis!
  • Amie77
    JOLI skrev 2016-04-29 13:16:02 följande:

Usch, det är inte roligt med all denna oro man får känna. Förstår dig, men samtidigt är det ju med största sannolikhet växtvärk.
  • jewel
    Pusheen skrev 2016-04-29 15:07:48 följande:

Jag får väl ge mig nu.. Det ÄR en liten kotte där inne trots att jag inte känner något

Underbart! Hoppas du kan slappna av nu o verkligen känna dig gravid :)
  • jewel
    JOLI skrev 2016-04-29 13:16:02 följande:

Har du fortfarande ont? Håller tummarna för att det bara är vanlig växtvärk!
  • Libra1
    Pusheen skrev 2016-04-29 15:07:48 följande:

Hi hi! Grattis! :)
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016