Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Lycka till imorgon Pusheen! Min känsla är att allt är bra med din bebis :) <3
Och grattis till alla ni andra som fått fina ul-stunder!
Jag har RUL 26 maj, men min BM har bokat in mig för att försöka höra hjärtljud den 6 maj också! Det gjorde mig glad att hon försöker vara tillmötesgående med min oro.
Är det någon som tecknat gravidförsäkring? Jag gjorde det igår, men den kickar inte in förrän i början av veckan 23.
Jag har RUL 26 maj, men min BM har bokat in mig för att försöka höra hjärtljud den 6 maj också! Det gjorde mig glad att hon försöker vara tillmötesgående med min oro.
Är det någon som tecknat gravidförsäkring? Jag gjorde det igår, men den kickar inte in förrän i början av veckan 23.
Kraftig mensvärk idag, vet inte vad jag ska ta mig till!! Så fruktansvärt rädd
Rosa moln och fågelkvitter var det här!
Har fått se en superaktiv liten kotte sprattla runt.
Risken för kromosomavvikelser är 1:20000! Superlycklig!!
Jag får väl ge mig nu.. Det ÄR en liten kotte där inne trots att jag inte känner något
Rosa moln och fågelkvitter var det här! ![]()
Jag får väl ge mig nu.. Det ÄR en liten kotte där inne trots att jag inte känner något ![]()
Rosa moln och fågelkvitter var det här!
Jag får väl ge mig nu.. Det ÄR en liten kotte där inne trots att jag inte känner något