Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
På onsdag till veckan. Nu på morgonen, hade trosskydd, så var det lite gulbruna flytningar. Eftersom jag inte haft trosskydd tidigare i grav dock så antar jag att jag kan ha haft sådana tidigare då det inte syntes på papperet utan bara på kritvita trosskyddet. Men tolkar det som brun flytning naturligtvis bara för att jävlas med mig själv. :)
Jag ÄR oroad, men som sagt inte för just gårdagens blod som isolerad händelse. Däremot oroad för att mer ska dyka upp de närmsta tre dagarna. Håller tummarna!
Hade du kollat upp igen sedan din blödning?
Jag har inte formellt konsulterat nån, men jag pratade med en kompis som har en kompis som är endokrinolog, och hon hälsade att det inte är ovanligt att TSH sjunker initialt eftersom det är likt hCG. Så då var jag nöjd så. Men ska vara på gynopetation imorgon, så jag tänkte passa på att fråga då... :)
Idag ska vi få träffa en läkare och kolla upp blödningarna. Nervöst!!! Vecka 15 nu. Magen växer i alla fall och jag går upp i vikt.
Idag ska vi få träffa en läkare och kolla upp blödningarna. Nervöst!!! Vecka 15 nu. Magen växer i alla fall och jag går upp i vikt.
Jag har i all min neurotiska härlighet äntligen ett ultraljud imorgon. Så jäkla oroad att de inte ska ha några livstecken där inne. :(
Jag har i all min neurotiska härlighet äntligen ett ultraljud imorgon. Så jäkla oroad att de inte ska ha några livstecken där inne. :(
Allt såg bra ut med bebisen. Puh! Det är bara min livmodertapp som blöder. :)
Har fått tid för RUL, 26 maj.
Hoppas det går bra för er andra som ska göra ultraljud i veckan.