Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Ah, då jag skaffade förra gången så fick jag för mig att det gällde v 23 oavsett. Alltså allt som man vet v 23 räknas in oavsett när den tecknades... Men det kan ju ha ändrats eller så hade jag missuppfattat. Vilket försäkringsbolag har ni? Vi har Trygg Hansa med sonen och har haft sedan jag var gravid.
Verkar som att vissa saker ersätts innan v 22. Men tecknar nog inte förrän alldeles inna RUL i så fall.
Rosa moln och fågelkvitter var det här!
Har fått se en superaktiv liten kotte sprattla runt.
Risken för kromosomavvikelser är 1:20000! Superlycklig!!
Jag får väl ge mig nu.. Det ÄR en liten kotte där inne trots att jag inte känner något
Har du fortfarande ont? Håller tummarna för att det bara är vanlig växtvärk!
Åh jag sa väl det! Gud så skönt och fantastiskt! Grattis grattis grattis!
Jag lämnade blodprov idag, har tid den 11e. Kommer också vara nervös. Har du börjat få någon liten mage? Mina tarmar har helt checkat ut. Ena dagen är jag hård som bly, nästa lös som fil (usch det lät inte trevligt sorry)
Verkar som att vissa saker ersätts innan v 22. Men tecknar nog inte förrän alldeles inna RUL i så fall.
Rosa moln och fågelkvitter var det här!
Har fått se en superaktiv liten kotte sprattla runt.
Risken för kromosomavvikelser är 1:20000! Superlycklig!!
Jag får väl ge mig nu.. Det ÄR en liten kotte där inne trots att jag inte känner något
Idag går vi in i v 13. Känns smått otroligt eftersom det känns som den första, osäkra delen är avklarad. MEN så kommer jag inte att känna förrän på onsdag - så länge ett litet pyre som verkar friskt finns där inne då så kommer jag att känna mig mer trygg. Så jag sparar "yay, har kommit till vecka 13"-firandet tills dess och hoppas att jag får fira. :)