Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Du är inte ensam om att tycka varje ny vecka är fantastiskt! Jag byter vecka på måndagar, så till varje måndagsfrukost sitter jag och kollar nyheterna om den nya veckan i mina appar!
16+5 idag. 9 dagar kvar till RUL. Har du också RUL den 31/5? eller har jag räknat lite fel?
När började du känna bebis sparka? Jag väntar otåligt varje dag nu
Hej! Är ny här. Är i v 18 nu, har en vecka kvar till RUL, räknar ner dagarna. Är det någon som funderat över förlossningen? Jag känner mig orolig över bristerna i förlossningsvården, förlossningskador mm. Inte så mycket smärtan dock. Överväger kejsarsnitt, någon mer som tänkt på det?
Alltså åh! Jag har moderkakan i framväggen så har varit osäker på om jag verkligen känt rörelser eller inte men nu! Känner tydliga puffar mot min hand. Ligger i sängen med världens smajl och kan inte sova <3
V.17+1 om nån är nyfiken.
Hej! Är ny här. Är i v 18 nu, har en vecka kvar till RUL, räknar ner dagarna. Är det någon som funderat över förlossningen? Jag känner mig orolig över bristerna i förlossningsvården, förlossningskador mm. Inte så mycket smärtan dock. Överväger kejsarsnitt, någon mer som tänkt på det?
Här är det också gymnastik där inne nu, tror jag. Började häromdagen (18+4) och det är mellan kvart i nio och kvart över nio på morgonen som det är fullast rulle. Känns mest när jag ligger still och känner efter, så jag missar säkert rörelser under dagen i stort.
Jag byter vecka om fredagarna så jag gör liknande som dig dock i sängen den där kvarten som jag normalt snozzar på morgonen.
Jag har RUL 30/5, kan varit att jag räknade fel på antalet dagar med.
Jag började känna sparkarna redan i v 12 men var först osäker men när jag var på Kuben en vecka senare så fick jag det bekräftat.
Härlig känsla, dock är jag inte förstföderska så antagligen därför som jag kunde känna så tidigt.
Jag har till och med börjat köpa lite smått nu. En vagga tex och tittar lite på olika alternativ på vagn.
Imorgon ska jag till Gekås (Ullared) så hittar jag något där så köper jag nog något litet...
Har ni börjat köpa något ännu?