Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Tack för alla lugnande ord <3
Jag blev verkligen jättenojig då jag aldrig känt så innan. Kändes verkligen jättekonstigt och jag tänkte givetvis det värsta!
Jag känner också att jag ligger efter. Det måste verkligen hända en hel del de närmsta veckorna. Vill också bara få känna bebisen! Känner desperat efter varje dag men känner inget
Nu har jag varit på RUL. Allt såg bra ut men jag ska tillbaka nästa vecka för det var två grejer de inte kunde se. O jag som var så säker på att det är en tjej blev väldigt förvånad när jag såg tydligt att det är en liten lillebror! <3
Nu har jag varit på RUL. Allt såg bra ut men jag ska tillbaka nästa vecka för det var två grejer de inte kunde se. O jag som var så säker på att det är en tjej blev väldigt förvånad när jag såg tydligt att det är en liten lillebror! <3
Sitter i soffan här hemma och kände för en stund sen att jag blev fuktig runt ena bröstvårtan, tittade efter och där var ett par droppar genomskinlig vätska med lite vitt i. Går in i vecka 16 imorgon, kan det redan vara mjölk som börjar läcka? Någon mer som haft det här?
Sitter i soffan här hemma och kände för en stund sen att jag blev fuktig runt ena bröstvårtan, tittade efter och där var ett par droppar genomskinlig vätska med lite vitt i. Går in i vecka 16 imorgon, kan det redan vara mjölk som börjar läcka? Någon mer som haft det här?
Jag kan inte fatta att jag har "bara" tre veckor kvar till RUL. Tycker tiden gått så fort efter första tolv veckorna. Men jag ska som sagt mellanlanda med ett privat UL nästa vecka så det är nog därför som det inte känns så långt också.