Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Även om det är en bit kvar till oktober känns det helt stört att jag är högst upp!!
Även om det är en bit kvar till oktober känns det helt stört att jag är högst upp!!
Vecka 19 idag och jag har lyft en säck med havre och skaffat mig ryggont. Såhär nästan halvvägs är det kanske dags att låta maken ta hand om de tyngre lyften. Suck.
Annars är allt toppen här, lilla bebis sparkar på flera gånger om dagen, igår när jag skulle sova var det kickboxning på hög nivå. Kände till och med en spark på utsidan (tyvärr var maken, stackarn, ute och jobbade så han fick inte känna nåt).
Avis på er som känner bebisen! Jag känner inte ett dugg.
Hoppas allt är bra med liten ändå.
Gingerpool - BF 15/10 jewel - BF 16/10. Pojke.Soffan83 - BF 19/10Frmid - BF 19/10CB1982 - BF 20/10 Lallallalla - BF 24/10Libra1 - BF 24/10Queen5683- BF 26/10 Sally Cinnamon - BF 28/10. Inte kollat kön.Iskristall - BF 31/10 - Flicka Pipam - BF 3/11Pusheen - BF 8/11 Amie77 - BF 12/11 - flickaIrrbloss_83 - BF 12/11 Kajo - BF 16/11JOLI - BF 16/11Kärlekövervinnerallt - BF 19/11
Förstaivf - BF 21/11
Avis på er som känner bebisen! Jag känner inte ett dugg.
Hoppas allt är bra med liten ändå.
Jag känner mig också avis. Jag känner inget heller :( två veckor kvar till rul. Min tröst är att det är vanligt att inte känna något före vecka 20 om moderkakan ligger i framvägg och det vet jag att den gör. Men du ska väl snart på ul Pusheen? Ska ni ta reda på vad det är?
Nån mer med gravidnästäppa? Känner mig typ förkyld hela tiden. Funderar på om jag kan ha blivit allergisk mot nåt men det är samma inne som ute, hemma och på jobbet. Nyser och är täppt. Riktigt drygt är det och har hängt kvar i månader. Igenkänning någon?
Nån mer med gravidnästäppa? Känner mig typ förkyld hela tiden. Funderar på om jag kan ha blivit allergisk mot nåt men det är samma inne som ute, hemma och på jobbet. Nyser och är täppt. Riktigt drygt är det och har hängt kvar i månader. Igenkänning någon?