• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Pusheen
    Kajo skrev 2016-06-15 17:02:21 följande:

Så skönt! Har tänkt på dig. Grattis grattis!!

Tack fina

Usch så segt för dig.. Lider med dig. Väntan var helt olidlig i slutet.

Var så nervös och förväntansfull så när jag låg där, efter vad som kändes som en hel evighet så blev jag helt plötsligt helt yr och mådde illa och började svettas jättemycket! Fick be om en liten paus och min gubbe fick ge mig lite vatten. Fick liksom ingen luft!

Har aldrig någonsin varit med om liknande, brukar tåla det mesta och bara bita ihop men jag trodde jag var på väg att svimma för första gången i mitt liv.

Blev bättre av lite vatten. Tror det var pga alla intryck, det bara blev så verkligt. Den liksom bara var där.. En liten halvbakad ny människa. VÅRT barn.. Ja jösses. Så mäktigt!
  • jewel

Grattis till fina RUL! Jag har uppdaterat listan lite, men tänkte vänta med att lägga in den i trådstarten tills alla RUL har varit. 

Gingerpool - BF 15/10. Inte kollat kön.

jewel - BF 16/10. Pojke.

Soffan83 - BF 19/10

Frmid - BF 19/10. Flicka.

CB1982 - BF 20/10. Pojke.

Lallallalla - BF 24/10

Libra1 - BF 24/10. Pojke.

Queen5683- BF 26/10 

Sally Cinnamon - BF 28/10. Inte kollat kön.

Iskristall - BF 31/10. Flicka.

Pipam - BF 3/11. Pojke.

Pusheen - BF 8/11. Inte kollat kön.

Amie77 - BF 12/11. Flicka.

Irrbloss_83 - BF 12/11

Kajo - BF 16/11

JOLI - BF 16/11

Kärlekövervinnerallt - BF 19/11

Förstaivf - BF 21/11

• FörstaIVF
    irrbloss_83 skrev 2016-06-15 16:59:02 följande:

Grattis till lyckade RUL!

Är det bara jag kvar nu som inte haft mitt? På måndag smäller det här hos oss :)

Jag har inte heller haft mitt RUL. Får snällt vänta till den 23:e :)
  • Amie77

Innan vi sätter listan i trådstarten så funderar jag kring vem som försvann från tråden pga att det inte gick bra? Det var väl ett par stycken. Kommer inte riktigt ihåg vem, men om hon är i listan vill hon nog plockas bort...

• Amie77

Okje, det var Mariana79, men hon är redan borttagen. Trodde ett tag att det var lallallalla, men hon har bara inte varit aktiv på ett tag.

• JOLI
    Kajo skrev 2016-06-15 17:01:42 följande:

Nix, jag har mitt den 27e. Så himla sent :(

Vi har ju samma dag, känns som en evighet kvar! Vi har ju samma BF också, det är lite kul att vi går så jämnt!
  • Sally Cinnamon
    Amie77 skrev 2016-06-15 22:10:35 följande:

Innan vi sätter listan i trådstarten så funderar jag kring vem som försvann från tråden pga att det inte gick bra? Det var väl ett par stycken. Kommer inte riktigt ihåg vem, men om hon är i listan vill hon nog plockas bort...

Vi kan ju göra en egen listtråd också så är det bara att uppdatera när det händer grejer. Och lägga länken i trådstarten.
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016