• jewel

Höstbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)

• Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016
  • Pusheen
    JOLI skrev 2016-07-11 14:43:40 följande:

Ringde till förlossningen, vecka 22+0 sa dom med. BM har nog virrar ihop det bara. Men oturligt nog är vi i vecka 21+5..

Väntar på att få träffa gynläkare nu, fick bli akuten! Nu håller vi tummarna att allt ser bra ut!

Tänker på dig och hoppas att det inte är något allvarligt!
  • JOLI

Tack snälla ni! Allt såg bra ut med liten i magen, tack och lov! Har åkt på en svampinfektion och dessutom rejält irriterade slemhinnor som blött. Vilken lättnad!

Vi fick se vår lille grabb igen, det är ju alltid mysigt. Nu ska vi njuta av semester och sparkar i magen.

• Pusheen
    JOLI skrev 2016-07-11 17:20:04 följande:

Tack snälla ni! Allt såg bra ut med liten i magen, tack och lov! Har åkt på en svampinfektion och dessutom rejält irriterade slemhinnor som blött. Vilken lättnad!

Vi fick se vår lille grabb igen, det är ju alltid mysigt. Nu ska vi njuta av semester och sparkar i magen.

Åh vilken lättnad! Underbart att få se den lilla <3

Hoppas du blir av med infektionen snabbt. Låter inget vidare!
  • irrbloss_83

Vad skönt att det "bara" var svamp, även om det kan vara nog så besvärligt. 
  • JOLI
    irrbloss_83 skrev 2016-07-11 18:02:25 följande:

Vad skönt att det "bara" var svamp, även om det kan vara nog så besvärligt. 

Svamp är inget kul alls, men i detta läget var det väldigt skönt och tacksamt, att det bara var svamp!
  • Libra1

Vad skönt att det inte var någon fara!!! :)
  • Amie77

Vilken lättnad!! :)
  • Kajo

I två dagar nu har jag varit grymt yr och lite illamående. Någon annan som varit yr? Pratade med BM och hon tyckte jag skulle börja med järntabletter. Är grymt jobbigt att va yr:(
    Lilltjejen rör sig iaf, så det är lite plåster på såret. Annars har det varit många tårar idag:(

• Pusheen
    Kajo skrev 2016-07-12 13:54:52 följande:

I två dagar nu har jag varit grymt yr och lite illamående. Någon annan som varit yr? Pratade med BM och hon tyckte jag skulle börja med järntabletter. Är grymt jobbigt att va yr:(

Lilltjejen rör sig iaf, så det är lite plåster på såret. Annars har det varit många tårar idag:(

Jag har också varit det nu i några dagar vid något tillfälle/dag. Känns typ som att jag knappt får luft, blir lite illamående och får värmesvallningar och är helt orkeslös.

Jag ska kolla mitt blodvärde imorgon så vi får se vad det visar.

Du kanske också kan få dina värden kollade?

Jag berättade om mina symptom för bm och enl henne var det inget ovanligt.

Jag hade börjat med järn om jag var du. Min bm sa att jag skulle börja med det vid halvvägs i grav.

Hoppas du känner dig bättre snart. Kram
Svar på tråden Höstbebisar efter IVF 2016