Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Här är en till som vill boa och göra fint! Ska titta på tapet efter semestern:) Har shoppat världens sötaste elefantlampan till lilltjejens rum! V. 24 här, jag tycker det går lite långsamt...men får njuta av sommaren och att man är hyfsat smidig fortfarande!
Här är en till som vill boa och göra fint! Ska titta på tapet efter semestern:) Har shoppat världens sötaste elefantlampan till lilltjejens rum! V. 24 här, jag tycker det går lite långsamt...men får njuta av sommaren och att man är hyfsat smidig fortfarande!
www.ebbesbutik.se/irislights-belysning/zzzoolight-elefant-elefantlampa-led/
Jag hittade lampan i Ebbes butik i Malmö. Men jag tror du kan köpa den på nätet också. Superfin!! Längtar tills man jan piffa och göra det riktigt mysigt i rummet!
Roligt att höra om andra som också boar! :) På tal om elefanter så har jag köpt en jättefin o mjuk snuttis som är en elefant. Ska lägga den hos oss i sängen snart så den luktar som oss.
www.babyland.se/teddykompaniet-teddy-baby-big-ears-snuttefilt&gclid=CJ_ekpq7hM4CFaHpcgodTdsByg
Lampan var supersöt!
Längtar också tills man kan plocka upp allt och bädda och göra mysigt. Har samlat på mig en massa men har inte satt upp det på plats.
Någon mer som lider av gravidhjärna? Jag har blivit hopplös! Helt förvirrad.. Glömmer en massa saker hela tiden.
Igår glömde jag ta ur bilnyckeln ur bilen så lysena stod på en halv dag. Gubben undrade varför lysena var på när han kom hem från jobbet. Svarade "det vet jag inte?"
Hej alla!
Var ett tag sedan jag skrev igen. Har varit så trött och haft så ont så har inte orkat gå ut direkt på internet.
Däremot har jag börjat förbereda inför bebis ankomst, har faktiskt redan fixat i princip allt som behövs den första tiden.
Nu ska vi bara försöka hitta ett sätt att få plats med bebis säng i vårt sovrum.
Vet inte om jag skrev här efter jag varit på ultraljudett senast?
Det syntes inget fel på hjärtat så det var skönt. Moderkakan låg dock fortfarande för öppningen så ska tillbaka i augusti igen.
Fått veta att mitt kejsarsnitt mest troligt kommer ske i början av v 40.
Bor i Helsingborg och där är det just nu kaosartat på förlossning och BB så jag kommer få mitt i Lund istället.
Är det fler än jag som gått ner i vikt istället för gått upp?
Hej alla!
Var ett tag sedan jag skrev igen. Har varit så trött och haft så ont så har inte orkat gå ut direkt på internet.
Däremot har jag börjat förbereda inför bebis ankomst, har faktiskt redan fixat i princip allt som behövs den första tiden.
Nu ska vi bara försöka hitta ett sätt att få plats med bebis säng i vårt sovrum.
Vet inte om jag skrev här efter jag varit på ultraljudett senast?
Det syntes inget fel på hjärtat så det var skönt. Moderkakan låg dock fortfarande för öppningen så ska tillbaka i augusti igen.
Fått veta att mitt kejsarsnitt mest troligt kommer ske i början av v 40.
Bor i Helsingborg och där är det just nu kaosartat på förlossning och BB så jag kommer få mitt i Lund istället.
Är det fler än jag som gått ner i vikt istället för gått upp?
Åh vad jobbigt att ha så ont hörni! Fogarna få eller? Själv har jag börjat få mycket sammandragningar, påfrestande! Börjar jobba om en dryg vecka, får se hur det kommer funka. Har ett ganska aktivt jobb så ev får jag prata med BM om det om det fortsätter. Nån mer med mkt sammandragningar? Hört att det är vanligt att ha mycket med andra barnet (och framåt). Enda tipsen jag har läst är att försöka vila och inte bli uttorkad. Nån som hört nåt mer?
Åh vad jobbigt att ha så ont hörni! Fogarna få eller? Själv har jag börjat få mycket sammandragningar, påfrestande! Börjar jobba om en dryg vecka, får se hur det kommer funka. Har ett ganska aktivt jobb så ev får jag prata med BM om det om det fortsätter. Nån mer med mkt sammandragningar? Hört att det är vanligt att ha mycket med andra barnet (och framåt). Enda tipsen jag har läst är att försöka vila och inte bli uttorkad. Nån som hört nåt mer?