Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Känslan när man vaknar och det är en viss liten som redan är vaken och i full gång
<3
Känslan när man vaknar och det är en viss liten som redan är vaken och i full gång <3
Får ni också ont av sammandragningarna? Jag blir så orolig och rädd att det ska hända något. Funderar på att åka in och kolla upp det.
Härligt med mycket aktivitet. Idag är det full rulle här också. Det är så mysigt!!! V 26 nu. :)
En annan fråga. Har ni fått era moderskapsintyg? Man kan inte söka gravidpenning annars. Jag har inte fått mitt.
En annan fråga. Har ni fått era moderskapsintyg? Man kan inte söka gravidpenning annars. Jag har inte fått mitt.
Fick mitt intyg på MVC typ i vecka 25 kanske. Har fortfarande inte fått arslet ur och skickat in det dock.
Då får jag säkert mitt vid nästa besök hos mvc
Jag fick mitt moderskapsintyg vid bm-besök i v.20. Så be om det bara så lär du få det!
I natt vaknade jag av att bebisen väckte mig, 3 ordentliga buffar i sidan av magen. Trodde det var nån som stod vid min säng och puffade på mig så jag vaknade haha