Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Jag fick intyget idag, inga problem. Och BÄTTRE hb idag än vid inskrivningen, konstigt!! BM tyckte jag kunde äta lite järnkosttillskott ändå iom att mitt hb störtdök förra grav, men bara typ ACO järn, halv dos, skönt!
Nästa gång jag ska träffa BM blir i vecka 30. Så känns lite sent. Får be henne skicka det. :)
Görs inte det efter att barnet är fött? Jag är gift så jag vet inte hur det funkar för er, men har hört från kompisar att de gjort det efter födseln. Kanske är olika i olika kommuner?
Min BM skickade intyget direkt till FK nu. Smidigt!
Igår var vi på Prenatal för första gången. Mina sammandragningar ville inte släppa och de gjorde ont. Men allt såg bra ut och jag ska vila i helgen.
Min BM skickade intyget direkt till FK nu. Smidigt!
Igår var vi på Prenatal för första gången. Mina sammandragningar ville inte släppa och de gjorde ont. Men allt såg bra ut och jag ska vila i helgen.
Jag var hos min läkare på VC och tog lite blodprover. Mitt Ferritin låg på 20. Så måste börja med ännu mer järn än de 2 tabletter jag tar i veckan. Stackars mage!!! Vad tar ni för järntillskott?
Tar bara Apotekets egna gravidvitamintablett och lite Apoteket järn trots att värdena var bra. Förra ggn fick jag äta en kombo av Duroferon och Niferex.