Höstbebisar efter IVF 2016
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
En tråd för oss som blivit gravida efter IVF i början av 2016 och har BF under hösten. Välkomna! :)
Tar bara Apotekets egna gravidvitamintablett och lite Apoteket järn trots att värdena var bra. Förra ggn fick jag äta en kombo av Duroferon och Niferex.
Nej, det är kraftfullt, fattar att inte alla tål det :/ Här är ett gott järntips från en blogg som är kul sen när man har bebis också. Massa bra recept för stora och små: lillamatderiven.blogspot.se/2014/03/jarnrika-granolabars.html
Jag tar en Duroferon om dagen. Gjort i en vecka snart, funkar fint.
Jag var hos min läkare på VC och tog lite blodprover. Mitt Ferritin låg på 20. Så måste börja med ännu mer järn än de 2 tabletter jag tar i veckan. Stackars mage!!! Vad tar ni för järntillskott?
Igår tapetserade jag lillebrors rum o idag har jag börjat med inredningen så smått. Så mysigt! Nån mer som boar där hemma?

Igår tapetserade jag lillebrors rum o idag har jag börjat med inredningen så smått. Så mysigt! Nån mer som boar där hemma?
Jag tycker inte att det är tidigt än, tiden går snabbt på slutet! Bebisen kan ju komma tidigare än beräknat också. Jag hade räknat med två veckor semester innan kejsarsnittet med dottern, men jag fick vara ledig en dag innan vattnet gick :) Så passa du på att boa när lusten finns o du orkar!